ח"כ לסקי על התשלום שנותן אבו מאזן למשפחות מחבלים: צריך לדאוג לילדים

ח"כ לסקי על התשלום שנותן אבו מאזן למשפחות מחבלים: צריך לדאוג לילדים

צילום מסך

שעות ספורות אחרי הפיגוע הרצחני בתל אביב: ח"כ גבי לסקי ממרצ נשאלה הבוקר (שישי) בתכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב' על התשלום שנותן יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן למשפחות המחבלים והשיבה: "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה את זה אבל זו האמת".

לדבריה: "לא צריך ענישה קולקטיבית ולא להרוס בתים, אני עומדת על זה עם כל הקושי".

מאוחר יותר התנצלה בציוץ בטוויטר על דבריה: "האמירה שלי לא הייתה במקום ולא הצדיקה ולו לרגע את הטרור הנפשע ואני מתנצלת עליה. אני מגנה באופן חד משמעי את הפיגוע המזוויע אתמול. משתתפת בצערן של המשפחות ושולחת תנחומים למשפחות. אין פה ויכוח על בעד ונגד הטרור, כי אומרת באופן חד משמעי שיש להלחם כנגדו ויש לעשות הכל כדי להבטיח בטחון".

שר התקשורת יועז הנדל הגיב בזעם: "אמירה הזויה. שנים שמדינת ישראל לא מקזזת תשלום משכורת המחבלים מהרש״פ. זה צעד קשה אבל חיוני כדי לצמצם מוטיבציה של המחבלים הפלסטינים. מי שיוצא לרצוח יהודים חייב לדעת שביתו יהרס ומשפחתו תסבול".

איש ההסברה יוסף חדאד כתב: "אתם מבינים את ההיגיון המעוות שלה?! היא בעד תשלום למשפחות מחבלים כדי שלא יפנו לטרור!!! בחיי שאני לא מבין איך היא יושבת בכנסת ישראל… אבירת זכויות האדם הנאורה. הבדיחה על חשבוננו!!!".

מהליכוד נמסר בתגובה: "שעות ספורות אחרי הפיגוע הנורא בתל אביב, חברת הקואליציה של בנט, ח״כ גבי לסקי, מביעה תמיכה בתשלומים של הרשות הפלסטינית למחבלים – כולל למחבל שרצח אמש שני ישראלים בתל אביב. אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור, הוא קיבל אותה שוב היום".

עוד מרחבי הרשת

>
s