חברת הכנסת מאי גולן תובעת את עו"ד כנרת בראשי

חברת הכנסת מאי גולן תובעת את עו"ד כנרת בראשי

צילום מסך

היום בבוקר שאלה כנרת בראשי בציוץ בטוויטר את חברת הכנסת מאי גולן (ליכוד) מדוע היא שוכרת את שירותיו של עמנואל רוזן ואמרה שהוא קורא להפגנות נגד הליכוד:

"בוקר טוב יקירתי, חברת הכנסת מאי גולן

למה את שוכרת את שירותיו של עמנואל רוזן האיש שקורא להפגנות נגד הליכוד ?

איך זה מתכתב לך עם הקריאות שלך לממשלה בראשות נתניהו?"

גולן השיבה לכנרת:

"הייתי מצפה ממך בתור עורכת דין ותיקה לבדוק את העובדות לפני שאת רצה לצייץ ולקושש לייקים.
ברכות על הצטרפותך למחנה הפייק ניוז!"

מאוחר יותר הודיעה כנרת כי מאי גולן הודיעה לה שהיא תובעת אותה על הציוץ:

"מעדכנת חברת הכנסת היקרה מאי גולן

הודיעה לי שהיא תובעת אותי על שחשפתי שהיא נעזרת בחברה ענואל רוזן, האיש שמעודד הפגנות נגד החלפת השלטון ונגד חזרת נתניהו לשלטון.

בברכה"

וזה כבר ההודעה של חברת הכנסת גולן על התביעה שבדרך:

לכל מאן דבעי, מכיוון שהזמן שלי יקר חשבתי לחסוך את השטות הזו מעצמי, אבל לאור הכנפיים שהשקר הצמיח החלטתי להגיש תביעת דיבה כנגד עו״ד כנרת בראשי הטוענת כי שכרתי את שירותיו של עמנואל רוזן – דבר שמעולם לא קרה.

את עמנואל הכרתי בזמן כהונתי כיו"ר שדולת הידידות עם טייוואן, שם סייעתי לו לשחרר אזרח ישראלי (ליאור בן יוסף) שהיה עצור בתנאים מזעזעים והיה על סף מוות – וזאת כי עמנואל ייצג את המשפחה.

שיהיה ברור, מצווה כזו הייתי עושה שוב ושוב עם כל אחד ואחת!

יש לי חברים ומכרים בשמאל, כמו לכל ח"כ בפוליטיקה הישראלית ולמען רווחתם של אזרחי ישראל אני איעזר גם בהם – אבל על אידאולוגית הימין שלי אף אחד ואף אחת לא יכול לערער!

המעשה של כנרת מביש ומעציב אותי מאוד ואני רואה שאין מנוס מתביעה בבית המשפט שאליו גם עמנואל רוזן וגם ה"מדליפה" לכאורה של כנרת יוזמנו כעדים.

בנוסף, אחשוף את כלל המסרונים ביני לבין כנרת שכנאה חושבת שמותר לה (אשת השמאל הקיצוני לשעבר) לומר לי או לכל פוליטיקאי אחר עם מי להתיידד ובמי להיעזר למען אזרחי ישראל, ובכלל למען לייקים ושיתופים.

חבל שהגענו למקום הזה, אבל כנראה שאין מנוס."

עוד מרחבי הרשת

>
s