זקנות כפותות וזקנים ממולכדים | השימוש האכזרי של מחבלי חמאס בקשישים

זקנות כפותות וזקנים ממולכדים | השימוש האכזרי של מחבלי חמאס בקשישים

צילום אילוסטרציה: shutterstock.com/ Anas-Mohammed

אבישי גרינצייג, כתב כאן 11, חושף בחשבון ה-X שלו כי כוח צה"ל סרק באמצעות רחפן מבנה בחאן יונס וזיהו דמות חשודה. כשנכנסו פנימה גילו אישה מבוגרת כפותה בידיה על מיטה במצב בריאותי גרוע מאוד, עם הוראה שתאשים בכך את כוחותינו.

יום שישי בבוקר בגזרת חאן יונס, אירוע אצל אחד הגדודים שפועלים תחת חטיבה 4:

לפני פשיטה על איתור, הכח העלה רחפן לאחר שזוהתה דמות חשודה. ברחפן ראו אישה מבוגרת כפותה בידיה על מיטה. החוקר כרז לה בעברית ובערבית. נשלל החשד לאירוע משיכה. הכוח עלה לדירה יחד עם החוקר. מצאו אישה בת 75 כפותה בידיים שלה ובמצב בריאותי גרוע מאוד. הידיים מנופחות מאוד, והיא מיובשת לגמרי. החוקר תשאל אותה (האירוע תועד על ידי צה״ל) תוך כדי שהרופא מטפל בה בשטח. לטענתה, המשפחה שלה ברחה דרומה. הגיעו שני פעילי חמאס עם מדים של צה״ל, כפתו אותה ואמרו לה שתגיד שצה״ל עשה את זה. ככה היא שכבה יומיים.

גרינצייג הוסיף: "יש עוד ועוד מקרים מפלצתיים ומטורפים על זקנות כפותות, זקנים ממולכדים ועוד דברים לא נורמליים. באמת שהגיע הזמן שדובר צה״ל יתחיל להוציא את החומרים הללו."

מאוחר יותר כתב גרינצייג: "סליחה שאני לא נרגע מהסיפור הזה, כי זה באמת בלתי נתפס. וידאתי את הסיפור מכל כיוון כי הלב והמוח מתקשים לעכל שאירוע כזה שטני התרחש. יש משהו יותר חולני מלקשור עם אזיקונים קשישה מהעם שלך ולנטוש אותה בתוך שדה קרב רק כדי לנסות לפגוע בעם שאתה נלחם נגדו? חיות אדם זו מחמאה בשבילם."

הכתב הצבאי יואב זיתון פרסם בתגובה: "ראיתי סרטון, שמשום מה צה"ל לא הוציא, מזעזע לא פחות: רחפן של כוח מילואים מ-551 סורק מבנה בג'באליה, לפני כניסת הלוחמים. בפינת החדר מוטל קשיש עזתי, נשען על הקיר, הקביים זרוקים לידו. הוא היה כה מותש שאפילו לא הרים ראשו לרחפן המזמזם. אותו קצין סיפר לי שפקודיו החליפו חיתולים לקשישות שחמאס בכוונה השאיר מאחור, בהריסות. זו תופעה בכל הרצועה – להשאיר מאחור את הקשישים והנכים"

עוד מרחבי הרשת

>
s