זעם בתקשורת | כתב חדשות 13 הותקף: "נורת אזהרה אדומה"

זעם בתקשורת | כתב חדשות 13 הותקף: "נורת אזהרה אדומה"

יוסי אלי
צילום מסך

זעם בתקשורת | כתב חדשות 13, יוסי אלי, הותקף אמש (שני) במהלך סיקור הפגנת תומכי הרפורמה המשפטית בירושלים. בהמשך, פונה לבית החולים הדסה לאחר שאובחן עם שבר בצלעות וחשש לפגיעה בטחול.

במהלך ההפגנה צייץ יוסי אלי בחשבון הטוויטר: "תודה רבה לאנשי משטרת ירושלים שחילצו אותנו מחבורה של פורעים ולה פמיליה. שחסמו את הכביש בירושלים, ירקו עלינו, זרקו חפצים ותקפו את הצלם שלנו קשמן עם מקל בראש. יותם, ומחסומי, הצלתם אותנו מחבורה של פורעים".

כתב המשפט, אביעד גליקמן כתב: "מחבלים יהודים מארגון לה פמיליה פגעו אתמול בכתב חדשות 13 יוסי אלי ושברו לו צלע וגרמו לו לפגיעות נוספות. איפה משטרת ישראל?? הרי התרעמו. ואמרנו. הטרוריסטים האלו חייבים להיות מאחורי סורג ובריח כבר היום. וראש הממשלה?? שותק. ככה זה שהבייס משתולל. נורת אזהרה אדומה".

הכתב והמגיש ספי עובדיה: "סיקור ההפגנה הזו הסתיים בבית חולים. יוסי אלי עם שבר בצלעות וחשש לפגיעה בטחול כתוצאה ממכות שספג מאנשי הימין הקיצוני. לא עוד הפרעה לשידור, לא רק קללות אלא פגיעה פיזית חמורה ומכוונת".

הכתב ברוך קרא: "אתמול הסתובבו בירושלים ותל אביב פורעים שחיפשו לפגוע פיזית בעיתונאים, מפגיני מחאה, וערבים. ככה פשוט. הם היכו את אבי קשמן הצלם שלנו וגרמו נזקים פיזיים ליוסי אלי. בינתים נתניהו מגנה חוסמי כבישים מהמחאה, אבל פחות את תומכיו ששלחו עיתונאי שלנו לבית חולים והיכו בפומבי מפגיני מחאה".

העיתונאי רז שכניק: "בושה-בושה-בושה: עיתונאי חדשות 13 יוסי אלי וצוותו נדחפו בגסות בהפגנה בירושלים על ידי מפגינים בעד הרפורמה המשפטית, בהם אנשי לה פמיליה. ״ירקו עלינו, זרקו חפצים ותקפו את הצלם שלנו עם מקל בראש. משטרת ירושלים הצילה אותנו מחבורה של פורעים״"

כתבת חדשות 13,סיון אלקלק: "מה שהיה אתמול בהפגנת הימין בי-ם היה פשוט נורא. לא אפשרו לנו לעבוד בכלל. נאלצנו להסתובב עם 2 מאבטחים. והנה, הבוקר לאחר כאבים יוסי אלי שחטף מכה ממקל שמפגין הכה בו נאלץ להתפנות למיון בהדסה בעקבות שבר בצלעות ופגיעה בטחול. סה״כ הגיוני לא? גם הצלם שלנו אבי קשמן הוכה בראשו."

חברת הכנסת מירב מיכאלי (עבודה): "הפגנה אחת ארגן הימין. אחת. ואחריה יש שובל ארוך של פצועים בבתי חולים ובראשם כתב חדשות 13, יוסי אלי, שפעילי הימין תקפו אותו הלילה ושברו את צלעותיו. לעומתם, מאות מוקדי מחאה במשך 3 חודשים שהתנהלו בצורה מופתית ומכובדת. האלימות כרגיל מגיעה מצד אחד של המפה הפוליטית. תמיד."

העיתונאי אבישי בן חיים: "

האלימות בהפגנות כלפי כתבנו יוסי אלי והצלם אבי קשמן, ובכלל כלפי כל אדם היא פשע. פשע.

פשע שחייבים לגנות וצריך גם להסביר ולהתחנן: אל תיפלו לסטראוטיפ שמסמן לכם שההון שלכם שאיתו אתם יכולים לקבל במה בזירה הציבורית הוא האלימות."

עוד מרחבי הרשת

>
s