זעם ברשת | חדאד: "אתם מבינים מה קורה כאן?". ח"כ מלינובסקי: "החלטה הזויה"

זעם ברשת | חדאד: "אתם מבינים מה קורה כאן?". ח"כ מלינובסקי: "החלטה הזויה"

יוליה מלינובסקי ויוסף חדאד
צילום מסך אולפן YNET | חדשות 13 | עריכה ניזודסק

העיתונאי אלמוג בוקר, חשף אמש (שני) בחדשות 13 כי קרוביו של מחבל חמאס, אסמאעיל הנייה, מאושפזים בבית החולים סורוקה.

בחשבון ה – X שלו כתב בוקר: "בית הדין בהאג שומעים? משפחתו של מנהיג חמאס מקבלת טיפול מציל חיים בבית חולים בישראל! תקשיבו לסיפור הזה: כל ההבדל בין האנושיות הישראלית לבין האכזריות של חמאס: בזמן שמנהיג חמאס מחזיק ב-136 חטופים, ואחרי שחגג את הטבח בעוטף, משפחתו של איסמעיל הנייה (אזרחים ישראליים) מקבלת טיפול מציל חיים בבית חולים בישראל. הנכד של אחותו, שנולד בימים האחרונים בישראל מאושפז בפגיה בטיפול נמרץ".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) כתב: "קרוביו של איסמעיל הנייה ימ"ש לא רק שלא אמורים לקבל טיפול רפואי בביה"ח בישראל, הם גם אמורים להיות מגורשים מישראל. הגיע הזמן לשנות דיסקט".

איש ההסברה, יוסף חדאד: "אנחנו מדינה דמוקרטית עם ערכים מאוד ברורים, יחד עם זאת אם בעקבות ה-7 באוקטובר לא נשנה גישה אז האסון הבא במדינת ישראל לא יאחר לבוא… אתם מבינים מה קורה כאן? בשעה הזו משפחתו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה מקבלת טיפולים מצילי חיים בבית החולים בישראל על ידי רופאים ישראלים. כן, אותו אחד שעומד מאחורי הטבח הגדול שעברנו לפני 4 חודשים, אותו אחד שארגון הטרור שהוא עומד בראשו מחזיק 136 חטופים ישראלים בלי סימן חיים או טיפול רפואי, ומשפחתו כרגע מקבלת טיפולים… אולי אפילו באותן מחלקות עם פצועים מהמלחמה.

אז כן, אני יודע שמדובר במשפחה שלו שמתגוררת בישראל ויש להם אזרחות ישראלית. אבל זה בדיוק העניין! ככה לא מדברים ערבית.
רק תארו לעצמכם שהיה מדובר על מדינה ערבית- משפחתו של אותו מנהיג טרור הייתה הופכת לבני ערובה כדי להוסיף לחץ על אותו מנהיג טרור או שהיו מוכרחים לצלם סרטוני גינוי והתנערות מהמעשים האלה, גם אם הם לא באמת מתכוונים לזה מתוך לחץ פסיכולוגי והשפעה על דעת הקהל הבינלאומית.

מה מדינה מערבית עושה? מעניקה להם כרגיל את כל הזכויות והשוויון ולא מצפה מהם לכלום בתמורה… כן בדיוק כמו שאנחנו עושים.
אז אני אומר שהגיע הזמן כבר שהמדינה תדע לאזן בין העובדה שהיא מדינה מתקדמת עם סט ערכים לבין העובדה שאנחנו חיים במזרח התיכון מוקפים בארגוני טרור. מה היינו צריכים לעשות? להגיע למשפחתו של סינוואר, לתת לכל אחד מהם את ההזדמנות להתנער ולגנות ולצאת בגלוי נגד חמאס. יעשו את זה? יזכו לזכויות שוות כמו כל אזרח ויקבלו את הטיפולים בבתי החולים בישראל. לא יעשו את זה- שלילת אזרחות ומעצר על תמיכה בטרור. חד וחלק!

עד כמה נכיל את המציאות הזו שהמדינה שלנו משדרת חולשה ורפיסות מול הטרוריסטים האלה?! הרי אני מזכיר לכולם- את סינוואר אנחנו הצלנו כשגסס ממחלת סרטן שהייתה לו בזמן שהיה אסיר… וראינו איך הוא גמל לנו. אם לא הבנו את זה עד היום, אז לפחות אחרי ה-7 באוקטובר הגיע הזמן שהמדינה תתעורר ותבין דבר אחד: הגיע הזמן לדבר ערבית מול המחבלים!".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) כתבה: "לא יעלה על הדעת שמישהו קיבל החלטה הזויה כזו ודואג לאויב שלנו בזמן שאותו אויב נאצי מתעלל בחטופים שלנו. מבצעים בנו טבח ואנחנו מטפלים בהם בבתי החולים שלנו על חשבון משלם המיסים הישראלי- ביזיון!"

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s