זעם ברשת בעקבות דבריה של השרה דיסטל: "תת רמה"

זעם ברשת בעקבות דבריה של השרה דיסטל: "תת רמה"

גלית דיסטל אטבריאן
צילום מסך עכשיו 14

סערה ברשת בעקבות המתקפה של שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) בתכנית עם שמעון ריקלין בתוכניתו בערוץ 14. דיסטל טענה כי בכל מוסדות המדינה היו בשנים האחרונות "קינים רדומים של שמאל רדיקלי".

"הגענו למסקנה הבאמת מפתיעה שב-40 שנים האחרונות, כוח אדם של השמאל מושרש בכל מוסדות המדינה, במשטרה, בצבא, בפרקליטות, במערכת המשפט בתקשורת ובכל מקום היו קינים רדומים של שמאל רדיקלי שפשוט חיכו להזנקה של מר ברק שאמר 'הדמוקרטיה שלי מתאבדת' וכל הקינים האלה יצאו לפועל".

העיתונאי נדב איל כתב: "אנחנו תוך כדי עימות צבאי. מחכים לאזעקות. טייסי חיל האוויר תקפו הלילה. הורים מודאגים ברחבי המדינה – תושבי העוטף לילדים שלהם, לחיילות ולחיילים שמשרתים. מה עושה שרת ההסתה? הולכת ומדברת על 'קינים' של 'שמאל רדיקלי'. קינים, כמו למחבלים. מדברת בלשון הפילוג והשנאה. תת רמה".

סגן השר לשעבר אביר קארה הגיב: "שרת ההסתה מנסה להסביר דברים שהיא לא מבינה בהם ואומרת בקולה את מה שהציבור חושש ממנו היא רוצה מפכ"ל בובה, רמטכ"ל בובה ושופטי בובה".

חבר הכנסת, ולדימיר בליאק (יש עתיד) כתב בחשבון הטוויטר: אתמול האופוזיציה, כמתבקש, העניקה גיבוי בלתי מסויג לממשלה במבצע נגד ארגוני הטרור. בערב הופיעה שרת הפרופגנדה, ובלי למצמץ כינתה את האזרחים המתנגדים באופן הכי לגיטימי לשלטון – "קיני דיפסטייט רדומים". כנראה הממשלה הזאת לא ראויה לשום גיבוי, וחובה לשלוח אותה, באופן בלתי מסויג, הביתה.

עוד מרחבי הרשת

>
s