זעם בימין על הסטנדאפיסט רשף לוי: "מטאור לכותל ולהר הבית שירסק אותם לעפר"

זעם בימין על הסטנדאפיסט רשף לוי: "מטאור לכותל ולהר הבית שירסק אותם לעפר"

התסריטאי והסטנדאפיסט רשף לוי עורר סערה לאחר שקרא בפוסט בפייסבוק בפניה לאלוהים “להסיט את אחד המטאורים ולשלוח אותו לכותל ולהר הבית כדי שירסק אותם לעפר”.

“ראיתי שינון מגל מתכנן לבנות את בית המקדש על הר הבית.

מה שמעלה את השאלה האם אנשים שיוצאים מדעתם עוברים לשדר בערוץ 14 – או שברגע שאתה מגורש לשם אתה משתגע.

לי יש בקשה אחרת מאלוהים. אלוהים יקר, אני בטוח שאתה טוב ומטיב. מעולם לא קראתי התבטאות שלך שמבקשת מכל המדרובים למות על גל של אבנים כלשהו, גם לא בירושלים.

אתה רואה את כל הטרוריסטים והמשוגעים שפועלים בשמך ואתה מתבאס לא פחות מאיתנו.

לכן בקשה לי אליך, אתה ששולט בכל גרמי השמים, אנא ממך הסט את אחד מהמטאורים שלך – מטאור קטן, לא גדול – ושלח אותו ישר לאגן הקדוש שירסק לעפר את הכותל ואת הר הבית שבנה בכלל החוטא שלך הורדוס.

את הבור שיווצר נשכיר לנטפליקס לצילומי העונה הבאה של too hot to handle ובכסף שנקבל נדאג לכל הילדים שההורים שלהם נרצחו ועוד יירצחו לשווא בכל הטירוף הזה".

העיתונאי אראל סגל: "רשף לוי העלה גרה לעוסה. "החיים קודמים לאבנים". הדת היא מקור כל הרע ובלה בלה בלה.

חכמה קטנה מאוד כשאתה תל אביבי חילוני לייחל למטאוריט על הכותל. בוא נראה את לוי מייחל למטאוריט על חוק השבות. אל תעשו לעצמכם חיים קלים".

הצייצן מאיר ליוש: "הפוסט של רשף לוי הוא תמצית הניתוק מזכותנו על הארץ וזה אולי שורש המחלוקת היום בעם – האם אנחנו אוניברסליים, מוותרים על הנכסים הבסיסיים ההיסטוריים שלנו לטובת איזושהי אחווה מדומיינת של שוויון בעולם – או שאנחנו זוכרים מאיפה באנו ושומרים על ערכינו הלאומיים. אני לפחות יודע איפה אני נמצא".

עוד מרחבי הרשת

>
s