זעם בימין: חאן אל אחמר יפונה ויוקם מחדש – "בנט ושקד מקפלים את ישראל"

זעם בימין: חאן אל אחמר יפונה ויוקם מחדש – "בנט ושקד מקפלים את ישראל"

סערה בימין: העיתונאי עמית סגל דיווח אתמול (שלישי) בחדשות 12 כי המתחם הבדואי הבלתי חוקי חאן אל אחמר יועתק למרחק 300 מטרים ממיקומו הנוכחי, כלומר יפונה אך ייבנה מחדש.

בתנועת רגבים תקפו: "פרשת חאן אל אחמר: "פייק פינוי"! זוהי תכנית הזויה של משרד הביטחון, המבקש לקבע ולהלבין את מאחז הדגל של הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון.

הזוי שגורמים בממשלה שתקפו את נתניהו השכם והערב, ובצדק שלא פינה בתקופתו את המקום, כעת יהיו אחראים למהלך גרוע הרבה יותר.

לא לחינם נבחר האזור המחבר בין בית לחם, רמאללה ויריחו בו אין התיישבות ערבית לצורך פרויקט ההשתלטות הפלסטינית דה פקטו באמצעות רשת מאחזים במימון אירופי.

הקמה של ישוב ערבי במרחב זה היא איוולת אסטרטגית וביטחונית עצומה".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם תהיתם למה ברעמ ובמרצ שותקים על הדיווח היום על חיבור חשמל להתיישבות הצעירה אז זה פשוט כי בתמורה בונים את המדינה הפלסטינית.

גם חיבור חשמל למאחזים פלסטינים בלתי חוקים בשם האיזון, וגם הסדרת חאן אל אחמר במרחב האסטרטגי של כביש 1 מירושלים – ים המלח.

איוולת ציונית אסטרטגית שלא תסולח".

בציוץ נוסף כתב: "בנט ושקד מקפלים את ישראל בפני לחץ אירופאי צבוע ומממשים בידיים את תכניותיה האסטרטגיות של הרשות הפלשתינית ליצירת רצפים טריטוריאליים ערבים ולקטיעת רצף ההתיישבות הישראלית, בדרך להקמת מדינת טרור פלשתינית בלב ארץ ישראל".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s