הראיון של עדינה משה | בן ארי: "אגרוף לבטן". דובר הליכוד: "אין קו אדום"

הראיון של עדינה משה | בן ארי: "אגרוף לבטן". דובר הליכוד: "אין קו אדום"

צילום מסך מתוך חדשות 12

עדינה משה, שנחטפה ב-7 באוקטובר מביתה מקיבוץ ניר עוז ושוחררה משבי חמאס, סיפרה בראיון בחדשות 12 על השהות לצד חיים פרי, יורם מצגר ואלכס דנציג שנרצחו על ידי מחבלי החמאס בשבי.

"חיים פרי אמר לי זה ייקח שנתיים. אמרתי לו למה אתה כזה פסימי? – התווכחנו אפילו. אמרתי לו "יש לנו מדינה". הוא אמר "יש לנו את ביבי, ואנחנו שמאלנים". אמרתי לו "אני לא שמאלנית, מה הקשר? אני כל חיי הצבעתי מרכז". הוא ענה "אבל את מניר עוז. אמרתי לו "בניר עוז יש גם ליכודניקים".

חברת הכנסת, מירב בן ארי (יש עתיד) כתבה בחשבון ה -X שלה: "זו כבר פעם שנייה שאני שומעת את עדינה משה אומרת שחיים פרי אמר לה בשבי "שלא ישחררו אותם לפחות שנתיים, כי הם שמאלנים". באמת, זה כזה אגרוף לבטן, כי זה פשוט נכון. אי אפשר להסביר לאיזו מדינה הגענו. פשוט נורא, נורא".

דובר תנועת הליכוד, גיא לוי, כתב בחשבון ה -X שלו: "באירוע ההסתה השבועי המכונה גם ״מהדורת שישי של ערוץ 12״ עסקו בכך ״שראה״מ לא רוצה לשחרר את החטופים כי הם שמאלנים״. עכשיו עזבו לרגע את חוסר השפיות והדמוניזציה התהומית שממנה נובעת הטענה הזו, אני שואל מי שוחרר עד עכשיו?

ימנים? שמאלנים? האם ראה״מ בדק למי החטופים הצביעו בקלפי לפני שהוא שחרר אותם בעסקה במחירים כבדים או לפני שהוא אישר מבצע מסכן חיים להוציא אותם מידי מפלצות החמאס? גם החטופה ששוחררה ומיד אחרי אמרה שצריך ״לירות לו כדור בראש״ בשידור חי בטלויזיה, גם היא ״הקהל שלו״? אתם לא שפויים שאתם בכלל עוסקים בהסתה החולנית והפתולוגית הזו, לא נותרה לכם עצם אחת הגונה בגוף ואין לכם קו אדום שלא תחצו אותו!".

עוד מרחבי הרשת

>
s