הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי

הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי

מיכאל בן ארי
מיכאל בן ארי – צילום מסך

אתמול בלילה (רביעי) פרסם אברהם בלוך כי הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, בגין הסתה לגזענות נגד ערבים. כתב האישום יוגש בכפוף לשימוע שייערך לבן ארי ככל ויבקש זאת.

החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד מיכאל בן ארי באה כשלוש וחצי שנים לאחר שבית המשפט העליון פסל את מועמדותו לכנסת, לאחר שהיועמ"ש דאז מנדלבליט טען כי יש "מסה קריטית" של ראיות כי בן ארי מסית לגזענות.

מאז, בן ארי דורש במשך שנים כי ‏הפרקליטות תעמיד אותו לדין בכדי שיוכל לטהר את שמו.

מיכאל בן ארי אף הצטרף לבג"ץ שהוגש בדרישה להעמיד אותו לדין, וטען כי המדינה מחויבת להעמידו לדין בהקדם.

לאחר מספר מערכות בחירות וערב מערכת בחירות נוספת, הערב הפרקליטות הודיעה לבן ארי כי הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין הסתה לגזענות.

מיכאל בן ארי הגיב לפרסום וכתב:

"סוף סוף, אחרי שנתיים שאני דורש שיגישו נגדי כתב אישום, החליטו בפרקליטות להגיש. רגע לפני בגצ שהכנתי נגדם. בבית משפט, גם אני אוכל לשאול שאלות ולהעלות עדים מעניינים. ולהוכיח שאפילו נשיאת העליון שיקרה כדי לפסול אותי. ולא, לא מתכוון ללכת לשימוע. יהיה כאן משפט מושקע, במיטב עורכי הדין."

גם חבר הכנסת בן גביר הגיב וכתב:

"הרדיפה האין סופית אחרי ד"ר מיכאל בן ארי, היא בלתי מתקבלת על הדעת. מעבר לעינוי הדין וההתנכלות, הסיפור כאן הוא של פרקליטות שמבקשת לסתום פיות ופתאום אבירי "חופש הביטוי" נעלמים ושותקים. בעזרת השם אנחנו נשנה ונילחם: למען הצדק ונגד סתימת הפיות והרדיפה הפוליטית."

בצלאל סמוטריץ' כתב בתגובה:

"ההתעמרות במיכאל בן ארי עברה כל גבול.
מפסילתו לכנסת, דרך עינוי דין של 3.5 שנים, ועד ההחלטה הערב – בתזמון "מקרי" של ערב בחירות – להגיש נגדו כתב אישום מופרך ובררני הם 100% אירוע פוליטי.

תומכי הטרור יושבים בכנסת ומחרפים ומגדפים את מדינת ישראל ונגד בן ארי מתנהל ציד מכשפות שקרי אני מקווה שמיכאל ינהל משפט ראווה פומבי ויגן על צדקת דרכו ושמו הטוב ואין לי ספק שיזוכה במשפט ובציבור, אבל צביעות המערכת זועקת לשמים.

עוד יום עצוב למערכת שלטון החוק בישראל.

בעזרת השם ובעזרתכם, אנחנו נתקן."

שמחה רוטמן בתגובה:

"אין לי אפילו מילה אחת להוסיף או לשנות ממה שכתב כאן בצלאל.

העבריינים שעושים שימוש פוליטי בכוח של התביעה הפלילית כדי לשבש את מהלך הבחירות יושבים במשרד המשפטים"

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s