הפיגוע הרצחני באלעד – ליברמן: "מוטלת עלינו החובה להכות בטרור ביד קשה"

הפיגוע הרצחני באלעד – ליברמן: "מוטלת עלינו החובה להכות בטרור ביד קשה"

צילום: shutterstock.com/ By Roman Yanushevsky

תגובות במערכת הפוליטית לפיגוע הקשה הערב (חמישי) בעיר אלעד בו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו ארבעה נוספים.

שר האוצר אביגדור ליברמן: "ערב קשה. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב באלעד ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים.

במיוחד היום, יום העצמאות, אסור להשלים עם טרור ברחובות ישראל ומוטלת עלינו החובה להכות בו ביד קשה ולהשיב את תחושת הביטחון לאזרחים".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "פיגוע קשה מאוד הערב באלעד. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח נגד המחבלים".

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) כתב בטוויטר: "הלב כואב. את הטרור חייבים לגדוע משורשו. ושורשו הוא המאבק של ערביי ארץ ישראל נגד שיבת ציון. כפי שספרנו לפני יום אחד בלבד, המלחמה הזו התחילה הרבה לפני הקמת המדינה, לפני "הכיבוש", לפני "ההתנחלויות". ואת המלחמה הזו ננצח בעזרת ה' רק כשנגדע את התקווה של האויב".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע הרצחני באלעד: "די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור. הגיעה העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הממשלה נכשלה ולפני הכל שר הבט"פ עמר בר לב החלש, צריך להתפטר מתפקידו".

יושב ראש הכנסת, ח"כ מיקי לוי: "עוקב אחר הדיווחים הקשים שזורמים מאלעד. יום העצמאות השמח הזה הפך בין רגע לעצוב ונורא, ומחדד שוב את מחיר החיים בארץ שלנו. שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, החלמה מהירה לפצועים ותקווה שהמחבלים השפלים שביצעו את הזוועה הזו יתפסו בהקדם".

ח"כ בצלאל סמוטריץ: "בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו".

עוד מרחבי הרשת

>
s