הפגנות אנטישמיות | סנטורית: "לגרש מארה"ב כל אזרח שתומך בחמאס"

הפגנות אנטישמיות | סנטורית: "לגרש מארה"ב כל אזרח שתומך בחמאס"

צילום: shutterstock.com

סערת ההפגנות האנטישמיות | סטודנטים תומכי חמאס ושונאי ישראל הקימו מאהל באוניברסיטת קולומביה בניו יורק והטילו אימה על סטודנטים יהודים ובעיקר כאלה שהתבטאו בעד ישראל.  ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, גינה את התנהגות הסטודנטים התומכים בחמאס ברחבי הקמפוס.

בחשבון ה -X שלו כתב: "אני מזועזע וסולד מהאנטישמיות שנפלטת מהקמפוס של אוניברסיטת קולומביה וסביבתה. לשנאה אין מקום בעיר שלנו, והנחיתי את משטרת ניו יורק לחקור כל הפרת חוק ותעצור כל מי שיעבור על החוק. לא נהיה עיר של הפקרות. אותם תועמלנים מקצועיים המבקשים לחזק את הסכסוך המתמשך במזרח התיכון כדי לזרוע כאוס ופילוג – לא יצליחו".

הסנטורית, קייטי בריט, קראה בחשבון ה- X שלה לגרש תומכי חמאס: "זה לא אמור להיות מסובך. 1). לגרש כל אזרח בארה"ב שתומך בחמאס. 2). למנוע מכל מוסד חינוכי שמתיר, מקל או תומך בכל דרך אחרת פעילויות פרו-טרור".

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, התייחס אמש (שלישי) להפגנות באוניברסיטת קולומביה ובקמפוסים אחרים והשיב לשאלת עיתונאים: "אני מגנה הפגנות אנטישמיות. זו הסיבה שייסדתי תוכנית לטפל בבעיה. אני גם מגנה את אלו שאינם מבינים מה שקורה עם הפלסטינים".

עוד מרחבי הרשת

>
s