הסמארטפונים שהולכים לשדרג לכם את החיים

הסמארטפונים שהולכים לשדרג לכם את החיים

הסמארטפונים שהולכים לשדרג לכם את החיים

הסמרטופונים הטובים ביותר היום עולים הון קטן, העובדה הזאת הופכת אותם לקשים לבליעה עבור רובנו (לפחות עד שנתעשר). אבל יש גם חדשות הטובות, אנחנו הולכים לעזור לכם לבחור את הסמרטפון שישדרג לכם את החיים ובאמת יהיה שווה את הכסף שלכם. מוכנים? הולך להיות סוחף במיוחד 😎

הגודל כן קובע?

אנחנו מוכנים להודות, הסמרטפונים הם לא פחות מפלא הנדסי קטן. והם בהחלט צריכים להיות, עם מחירים שמתחילים ב- 2500 במקרה הטוב ויכולים להגיע גם ל 6500 שקל במקרה הפחות טוב. הם יכולים להחזיק מעמד ארבע עד שש שנים אם תתייחסו אליהם ממש יפה, כך שהעלות הגבוהה שלכם לעבור בגרון, אם כי בקושי רב.

כדי לוודא שאתם מקבלים את הכי טוב עבור ההשקעה שלכם, בחרנו את הסמרטפונים הטובים שבטובים. הם עשויים להיות קצת יקרים, אבל יחד עם זאת הם יספקו לכם ביצועים שישדרגו לכם את חיי היום יום, מצלמות באיכות מעולה ויהיו בן הלוויה שלכם בעתיד הקרוב.

כולנו יודעים שהחיים נחלקים לשתי קבוצות, אוהבי אנדרואיד ואוהבי אייפון – אנחנו כמובן אוהבים ומקבלים את כולם במידה שווה ולכן נמליץ לכם על שני מכשירים מהטובים בשוק:

 

האייפון הטוב ביותר לשנת 2023

iPhone 14 Pro ו-iPhone 14 Pro Max מבית Apple

עבור הרבה בעלי אייפון, זאת לא שנת השדרוג הגדולה, במיוחד אם יש לכם אייפון 12 או 13. אבל אם נשבר לכם הפלאפון (חס וחלילה!) או שאתם חייבים סמארטפון חדש בנסיבות טובות אז אייפון 14 פרו הוא לגמרי הדרך המהירה שאתם רוצים לעלות עליה.

אז מה חדש? גם האייפון 14 פרו וגם ה- 14 פרו מקס, מלאים ברעיונות חדשים שהאייפון הסטנדרטי לא מגיע אליהם כמו, מצלמה ברזולוציה גבוהה, (48 מגה-פיקסל אם אתם מתעקשים) כך שלא תפספסו שום פרט גם בתנאי תאורה חשוכים וגם יכולת צילום ווידאו באמת מרשימה.

שבב ביוניק הופך את האייפון למכונה משומנת, רק תנו לה להתמודד עם עומסי עבודה והיא תצלח הכול בהירות שיא. אייפון 14 פרו מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' והפרו מקס עוקף אותו במעט עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. שניהם מגיעים עם תצוגות ProMotion כמו כל הדגמים, גלילה חלקה במיוחד והנפשות.

השטאנץ' הכי חדש של הדור הזה הוא תצוגה תמידית: כשתנעלו את הפלאפון שלכם המסך מתעמעם ויורד למצב צריכת חשמל נמוכה, עם קצבי פריימים נמוכים, אבל השעון הווידג'טים והטפט נשארים גולויים. זה אומר שתוכלו לבדוק מה השעה, או אם יש לכם התראות חדשות מבלי להדליק את התצוגה.

אם נשים בצד את הדברים החדשים (והיריעה קצרה ולתאר את כולם) יש גם הרבה מן המוכר. הסוללה של הטלפון סבירה בשימוש יום-יומי היא תגמר לכם קצת יותר מהר מהאייפן 13.

כמה זה יעלה לכם? אם אתם חושקים בטוב ביותר כדאי שתדעו שיש לזה מחיר, תתכוננו להיפרד מ- 5200 שקלים בממוצע.

 

האנדרואיד הטוב ביותר לשנת 2023

Google Pixel 7 Pro

 

ה-Pixel 7 Pro הביא אתו שדרוגים שהיו צריכים להתבצע כבר ב- גוגל 7 אם לומר את האמת, אבל היי עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. ה- 7 פרו (וגם ה- 7 בפני עצמו) הם מכשירים איכותיים מאוד, עם חיי סוללה טובים, מצלמה מעולה וביצועים יומיומיים לא פחות ממצוינים. והכי חשוב, כל החבילה מגיעה במחיר קצת יותר שפוי מהאייפונים, כך שאם אתם לא מהמכורים לאייפון אז אולי כדאי שתשקלו את החלופה הזאת.

אז מה חדש? הגרסה המעודכנת של הגוגל 7 פרו מביאה איתה שורת שבבים המותאמים אישית של גוגל ונקראים Tensor G2.הם מספקים כמה שיפורים באינטליגנציה וזיהוי הדיבור של הפלאפון. אבל אפשר לומר שזה בעיקר מספק ביצועים חלקים למשימות יומיומיות. ה-7 פרו החדש חסכוני יותר בסוללה, בבדיקה שלנו היה קצת קשה לדחוף את הפרו 7 לאחוזים חד ספרתיים עד סוף היום. אבל אפשר לומר שרוב המשתמשים יכולים להשתמש בו בקלות כל היום ורק משתמשים כבדים מאוד יצטרכו להיטען מחדש כדי לשרוד עד סוף היום.

המסך של הפרו 7 מגיע בגודל מכובד של 6.7 אינץ' והוא עובד במהירות שיא בהשוואה לקודמו הפיקסל 6. הוא נוח לשימוש גם באור שמש ישיר. אחד מהעדכונים הטובים ביותר בפרו 7 זה שהוא סורק טביעות אצבע מהיר יותר מתחת למסך ויש לו גם מערכת פתיחה ונעילה באמצעות זיהוי פנים. כל אלו מספקים חווית משתמש חלקה יותר.

כמו תמיד, צריך לציין שחווית התוכנה ב-Pixel היא מהטובות באנדרואיד. גם המצלמה מביאה ביצועים מהטובים ביותר על מגרש הסמארטפונים. למרות שהמצלמה הראשית היא 50 מגה פיקסל – ללא שינוי מהדור הקודם – גוגל משתמשת בשיטת חיתוך חיישן חדשה כדי להציע הגדרות זום פי 2 ו-10 שאינן מסתמכות על זום דיגיטלי. התוצאה היא איכות תמונה טובה באופן מפתיע

יותר מכל, ה-Pixel מציע חווית צילום עקבית. בעוד שסדרת ה-Galaxy S22 מציעה מצב דיוקן טוב יותר, קשה יותר לחזות מתי היא תגזים עם שינויי רוויה וצבע. ה-Pixel 7 Pro מספק תמונות קצת יותר קונטרסטיות ומגניבות. חסר בו מעט פלפל ואופי בהשוואה למכשירים של אפל וסמסונג, אבל אתם לגמרי יכולים לסמוך על זה שהוא יספק לכם תמונות באיכות טובה גם בנסיבות מאתגרות.

כמה זה יעלה לכם? אנחנו שמחים לציין שלצד התוצאות הטובות, מחיר המכשיר עדיין נשאר בגבולות ההיגיון ואם תבחרו בו תאלצו להיפרד רק מ- 3600 בממוצע.

 

כמה מילים לסיכום

עולם הסמארטפונים גדול ותחרותי. כדי לא לאבד את עצמכם בתוך שלל האפשרויות אנחנו ממליצים לכם לחשוב על טווח מחירים ועל כמה פונקציות שהם דיל ברייקר מבחינתכם, זה בהחלט עשוי לעזור לכם לבחור נכון. שיהיה בהצלחה!

רוצים לדעת על עולם הסלולר? עברו למדור סלולר וגיימינג שלנו ותקבלו את כל המידע שיעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים!

עוד מרחבי הרשת

>
s