המשפטן היהודי-אמריקאי אלן דרשוביץ: "לפלסטינים לא מגיעה מדינה! אל תתנו לשאר העולם להציק לכם"

המשפטן היהודי-אמריקאי אלן דרשוביץ: "לפלסטינים לא מגיעה מדינה! אל תתנו לשאר העולם להציק לכם"

אלן דרשוביץ
צילום: shutterstock.com/ By a katz

המשפטן היהודי-אמריקאי הבכיר וחבר המפלגה הדמוקרטית, אלן דרשוביץ, התראיין אמש לליבי אלון, כתבת דסק החוץ של עכשיו 14 ותקף בחריפות את הנשיא ביידן והממשל האמריקאי בשל הקשיים שהם מערימים על ישראל במלחמה.

דרשוביץ נשאל על הקנס בסך 354 מיליון דולר שקביל נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ואמר: "זה קנס חסר תקדים בהיסטוריה האמריקאית, זה לא מבוסס על שום תיאוריה משפטית או נזקים, זה מבוסס על הרצון של אנשים בשמאל הקשה לתפוס את טראמפ."

על תמיכת האמריקאים בישראל אמר: "אני חושב שרוב האמריקאים תומכים בישראל, אבל לא בקרב צעירים מאוד, אפרו – אמריקאים וקיצוניים, וגוברת השנאה לישראל המבוססת על כשל בהבנה. הסטודנטים הצעירים האלה שצועדים לטובת חמאס לא מבינים כלום – הם לא יודעים מה זה הנהר, מה זה הים. רבים מהם אפילו לא יודעים מה הם הפלסטינים או מה ההיסטוריה."

על השאלה האם מגיע לפלסטינים מדינה השיב: "לפלסטינים לא מגיעה מדינה! לכורדים מגיעה מדינה. לפלסטינים הייתה יכולה להיות מדינה ב- 1947, 1948, 1973, 1967, 2005 בעזה, 2007. הפלסטינים דחו שוב ושוב הצעות לפתרון שתי המדינות. אז לא, הם לא ראויים למדינה."

לסיום שלח דרשוביץ מסר לישראל: "אל תקשיבו לדעה הבינלאומית, לאומות המאוחדות, לאונר"א, לצלב האדום, לאקדמאים. יש לכם מוסר גבוה יותר מהם. תקשיבו למוסר שלכם. תעשו מה שנכון לישראל ולעם היהודי. אל תתנו לשאר העולם להציק לכם, אפילו לארצות הברית. אנחנו כאן בארה"ב תומכים בכם ונמשיך לתמוך בכם."

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s