המפכ"ל לאודי סגל: "לא נאפשר לאיש למנוע ולשבש סיקור חדשותי"

המפכ"ל לאודי סגל: "לא נאפשר לאיש למנוע ולשבש סיקור חדשותי"

צילום: דוברות המשטרה

מפכ״ל המשטרה, יעקב שבתאי, גינה היום (ראשון) בכל תוקף כל פגיעה בצוותי תקשורת המסקרים את האירועים השונים ברחבי הארץ.

המפכ״ל שוחח הבוקר עם מפקד מחוז ירושלים והנחה למצות את חקירת אירוע התקיפה אמש של צוות חדשות 13 אמש בשכונת נווה יעקב בירושלים.

המפכ״ל שוחח מוקדם יותר עם העיתונאי אודי סגל וגינה בתוקף את תקיפת צוות החדשות אמש בנווה יעקב, כמו כן הוא ציין בשיחה עם סגל כי משטרת ישראל לא תאפשר לאיש למנוע ולשבש סיקור חדשותי בכל מקום ברחבי הארץ.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל נוהגת באפס סובלנות כלפי כל אירוע של אלימות כמו כן גם במקרה של אלימות ואיומים כנגד עיתונאים וצוותי תקשורת שונים".

ממשטרת ירושלים נמסר: "בפעילות תחנת שפט של מחוז ירושלים, נעצר חשוד בחשד לתקיפה ואיומים כלפי צוותי תקשורת שדיווחו אמש בזירת הפיגוע שארע בליל שישי בשכונת נווה יעקב בירושלים.

במהלך ההתקהלות, חלק מהמשתתפים התפרעו, צעקו וניסו להפריע לצוותי תקשורת שהיו במקום ובשלב מסוים אף הפרו את הסדר תוך הפלת גדרות. השוטרים שפעלו במקום, הרחיקו את המתפרעים ופעלו למניעת חיכוך ואלימות כלפי צוותי התקשורת, ונפתחה חקירה במשטרה בעקבות המקרה.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד שנעצר (בשנות ה-30 לחייו, תושב צפון ירושלים) איים והתפרע במקום כלפי צוות תקשורת, ולכן הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לאיומים ותקיפה".


*

עוד מרחבי הרשת

>
s