המהומות בשמעון הצדיק | נעמה לזימי פנתה לקצין הכנסת נגד בן גביר

המהומות בשמעון הצדיק | נעמה לזימי פנתה לקצין הכנסת נגד בן גביר

נעמה לזימי – צילום מסך ערוץ הכנסת

אתמול בערב (חמישי) הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר לשמעון הצדיק לאחר שמחבלים ערבים יידו אבנים לעבר יהודים ולאחר שפורסם סרטון בו נראה ערבי מיידה אבנים כשלידו עומד שוטר שלא עוצר אותו.

"לראות ולא להאמין – כעת בשמעון הצדיק: מחבל ערבי מיידה אבנים לעבר יהודים, אל מול עיניהם של השוטרים. במקום לירות בו או לעצור אותו, השוטר מסתפק בלדחוף אותו אחורה. הגיע הזמן לתת גב לשוטרים שלנו לכסח את האויב, ואני בדרכי כעת למקום כדי להגן על התושבים היהודים. די להפקרות."

כשבן גביר הגיע לשמעון הצדיק החלו מחבלים לזרוק לעברו אבנים מה שגרם לבן גביר לשלוף את נשקו.

"הערב בשמעון הצדיק – מחבלים ערבים זורקים אבנים ומסכנים את חיי ואת חיי התושבים כאן והשוטרים מפחדים לירות. הממשלה הזו כובלת את ידי השוטרים ומסכנת אותם ואת אזרחי המדינה, ואנחנו פה כדי להגן עליהם. דם יהודי אינו הפקר."

בעקבות האירועים פנתה חברת הכנסת נעמה לזימי (עבודה) לקצין הכנסת בפנייה דחופה לשלול את היתר הנשק של איתמר בן-גביר.

"פניתי לקצין הכנסת בפנייה דחופה לשלול את היתר הנשק של איתמר בן-גביר. הלילה ראינו סיבה נוספת ללמה אסור שלבן גביר יהיה מותר לשאת נשק. הסיבות האחרות: שהוא כבר שלף את הנשק שלו על מאבטח בחניון ושמדובר בעבריין מורשע עם 52 כתבי אישום נגדו. אדם שמסכן את ביטחון ושלום הציבור באופן שיטתי."

בן גביר הגיב לנעמה וכתב: "אם זה היה תלוי בך, היית שוללת גם את רשיון הנשק של כל חיילי צה"ל…"

נעמה השיבה: "בניגוד אליך, שצה"ל לא הסכים בכלל לגייס, אני הייתי קצינה במשרד הביטחון וסרן במילואים. ואתה במנטליות של ילד בן 8 מתלהב מאקדח כמו אחרון העבריינים."

חבר הכנסת איימן עודה (חד"ש) כתב: "בן גביר שולף אקדח על חפים מפשע. הוא סכנה אמתית לציבור! המשטרה היתה צריכה לעצור אותו לא לגבות אותו. פצצת זמן מתקתקת, צריך לשלול את הנשק מהכהניסט הזה בדחיפות."

בן גביר השיב לו: "אצל איימן זורקי אבנים הם חפים מפשע, זורקי בקבוקי תבערה הם חפים מפשע, רוצחי יהודים הם חפים מפשע. זה השותף של לפיד וגנץ, עכשיו תבחרו."

עוד מרחבי הרשת

>
s