המגיש שי גולדן מתפוצץ בשידור: "חסר אחריות ופרובוקטור פוליטי בשקל"

המגיש שי גולדן מתפוצץ בשידור: "חסר אחריות ופרובוקטור פוליטי בשקל"

שי גולדן
צילום מסך עכשיו 14

מגיש ערוץ 14, שי גולדן, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בין היתר בעקבות ציוץ ה"דרדלה" שכתב על התקיפה באיראן שמיוחסת לישראל.

"אתה מבין שאתה שר לביטחון לאומי בממשלת ישראל בתקופת מלחמה? או שאולי אתה סבור שמצב הצבירה היחיד והאפשרי עבורך הוא 'פעיל הימין הקיצוני' איתמר בן גביר. אם נשפוט את התנהגותך בחודשי המלחמה, אין ספק שאתה רחוק מלהפנים מה גודל האחריות הלאומית שמונחת על הכתפיים של שר בתקופת מלחמה. אני יודע, אני יודע שאתה סבור שאתה 'ימין אמיתי' בניגוד לכל הסמרטוטים השמאלנים, נתניהו, גלנט, אייזנקוט, דרעי ושאר החברים בקבינט המלחמה שמופקד על ניהול המלחמה המורכבת וכנראה הקשה מאז ומעולם".

לסיום אמר גולדין לשר בן גביר: "אם אתה סבור שאתה מצליח בתפקידך, אז אני רק מייעץ לך לקרוא בנתונים לא את אלה של מספר אוחזי הנשק בקרב האזרחים, אלא את נתוני הרצח והאלימות בחברה הישראלית אשר שברו השנה כל שיא אפשרי תחת הקדנציה הכושלת שלך. העובדה שנתניהו תלוי בך להישרדותו הפוליטית היא לא פחות מאסון בתקופה הזאת.

אני מאוד מקווה לראות אותך מחוץ לממשלה בקרוב, לא כי אני איש שמאל וקפלניסט, אלא כי אני רוצה לראות בהצלחת המדינה הזאת ובניצחון במלחמה הזאת. האם גם אתה מעוניין בכך איתמר? אני לא בטוח".

עוד מרחבי הרשת

>
s