היתרונות של דיקור סיני לריפוי טבעי

היתרונות של דיקור סיני לריפוי טבעי

היתרונות של דיקור סיני לריפוי טבעי
קרדיטunlimphotos.jpg

היתרונות של דיקור סיני לריפוי טבעי ואיך הם באים ליידי ביטוי כאשר מדובר על ריפוי טבעי.

דיקור סיני זו שיטת טיפול עתיקה ברפואה הסינית, שיטה אשר מעודדת זרימה חופשית של אנרגיית הצ'י בגוף, ולא לחינם הפך הדיקור הסיני לתחום מאוד מבוקש גם בעולם המערבי.  כעיקרון, הדיקור גורם לשחרור אנדורפינים בגוף, חומרים טבעיים אשר מסייעים לשכך כאבים ונוגדי דלקות, וליצירת תהליכים אשר גורמים לגוף להעצים את כוחות הריפוי הטבעי שלו.

 

ממחקר שנערך בגרמניה עולה כי אצל 89% מבין המטופלים שטופלו בדיקור סיני והשתתפו במחקר חל שיפור משמעותי במחלות ובבעיות שמהן הם סבלו וכל זאת ללא שימוש בתרופות כימיות וודאי שלא בפעולות פולשניות.

 

לדיקור הסיני יש שיטות שונות ובחירת השיטה נעשית בהתאם למצבו של המטופל ולתנאים הייחודיים שלו. ולכן קיימת חשיבות רבה לבחור מטפל מוסמך, מקצועי ומנוסה, מטפל שעבר הכשרה מתאימה וצבר ניסיון רב.

 

יובל בלייר הוא מומחה בתחום של רפואה סינית בכלל ובתחום הדיקור הסיני בפרט. אם אתם מחפשים מטפל מומחה לריפוי טבעי, צרו קשר והצטרפו ללקוחות מרוצים.

 

7 היתרונות של דיקור סיני לריפוי טבעי

הדיקור הסיני מפעיל את המנגנון הטבעי של הגוף כדי לרפא את המחלה או את הבעיה שממנה אתם סובלים. בשונה מהרפואה המערבית, המרפאת את התסמינים של המחלה בעזרת תרופות כימיות, הדיקור הסיני משתמש ביכולות הטבעיות של הגוף לרפא את עצמו ומטפל גם בתסמינים וגם בשורש הבעיה, ואין כמו היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו.

דיקור סיני מחזק את מערכת החיסון של הגוף ובכך מאפשר לגוף לרפא בעצמו את המחלה וגם למנוע אותה. הדיקור הסיני מסייע במאבק נגד פתוגניים – חיידקים ומחוללי מחלות –  ובכך הוא מקצר את משך המחלה ומקל על התסמינים ועל הגורמים לכאב או לחולשה גופנית ולפגיעה באיכות החיים.

 

הדיקור הסיני יעיל נגד כאבי גב, כאבים בצוואר, נגד כאבים במפרקים וכאבים אורתופדיים שונים המטרידים אותנו ופוגעים בשגרת החיים. הדיקור הסיני מטפל ומקל על הכאבים האלו ללא התערבות פולשנית וללא תרופות משככות כאבים, אלא באמצעות כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף.

 

הדיקור הסיני עושה ריסטרט – הפעלה מחדש – למערכת העצבים, הוא משחרר כימיקלים טבעיים במוח, במערכת השרירים ובמערכת העצבים ומגביר את זרימת הדם. הפעולות האלו ועוד מקלים על התסמינים השונים המבטאים חולי וכאב ומעניקים הקלה מיידית.

הדיקור הסיני פועל במנגנונים אשר מעודדים החלמה מהירה. במצבים של מחלות חמורות או סכנת חיים, הדיקור הסיני ייעשה לצד הטיפול הקונבנציונאלי. מאחר שהדיקור הסיני והטיפולים הרפואיים המערביים פועלים על מנגנונים שונים, הדיקור הסיני לא יפגע בטיפול הקונבנציונאלי, אלא להיפך, הוא יקל על המטופל ויאפשר לו לעבור ביתר קלות גם טיפולים קשים ומורכבים.

 

הדיקור הסיני מטפל בכל הגוף. הוא אינו מכוון למחלה ספציפית אלא להפעלה של כל כוחות הריפוי של הגוף. לעתים יגיע המטופל אל המטפל בשל כאבי גב עזים שמהם הוא סובל , אך  לאחר הטיפול הוא יחוש שינוי גם בבעיות אחרות כמו נדודי שינה, מיגרנות, לחץ דם גבוה ועוד. הדיקור הסיני לעומת הרפואה המערבית אינו מתמודד עם הסימפטומים של המחלה, אלא עם שורש המחלה ולעתים תסמינים שונים באיברים אחרים בגוף יכולים להיות ביטוי לאותה בעיה בגוף.

 

לדיקור הסיני אין תופעות לוואי. בניגוד לתרופות המערביות שלחלקן הגדול יש תופעות לוואי, לדיקור הסיני אין כמעט תופעות לוואי. רק במקרים נדירים עלולים להיות תופעות קלות כמו שטפי דם תת עוריים או כאבים קלים לאחר הוצאת המחט. תופעות לוואי אלו חולפות כעבור מספר שעות עד למספר ימים.

 

לסיכום, אם מיציתם את הטיפולים שהרפואה המערבית מציעה ועדיין לא פתרתם את הבעיה, בואו לנסות שיטת טיפול שונה, שיטה אשר משתמשת בכוח הריפוי הטבעי של הגוף וללא תופעות לוואי.

 

שאלות ותשובות

 

שאלה: האם הדיקור הסיני כואב?

תשובה: בדרך כלל לא. כאשר הטיפול מתבצע על ידי מטפל מוסמך ומקצועי, הטיפול כמעט ואינו מורגש. במצבים שבהם המטופל רגיש במיוחד לכאב, יבחר המטפל נקודות דיקור שפוטנציאל הגירוי שלהן חלש יותר.

 

שאלה: האם הדיקור הסיני מטפל גם בבעיות נפשיות?

תשובה: כן. הדיקור הסיני מפעיל את כל מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף וביניהם גם את המנגנונים האחראיים על הבעיות הנפשיות.

 

שאלה: כמה זמן נמשך הטיפול בדיקור הסיני?

תשובה: הטיפול נמשך בהתאם לקצב ההחלמה של המטופל. ישנם מקרים שבהם מספיק מספר טיפולים בודדים כדי להביא להחלמה מהירה וישנם מקרים שבהם יידרשו מספר טיפולים גבוה יותר.

עוד מרחבי הרשת

>
s