היתרונות העיקריים של אינטרנט סיבים בזמן מלחמה

היתרונות העיקריים של אינטרנט סיבים בזמן מלחמה

היתרונות העיקריים של אינטרנט סיבים בזמן מלחמה

 אלו לא רק המהירות, היציבות ורוחב הפס, חיבור אינטרנט מהיר שמבוסס על סיבים יכול להאיץ קבלת מידע, לצמצם שיבושים ולעזור למשפחה לשמור על שלווה ברגעים קשים. בואו נראה כיצד

 חיבור אינטרנט הפך טבעי עבורנו כמו מים בברז וחשמל בשקעים, אך בעתות מלחמה הוא מקבל תפקיד קריטי חדש: לספק לנו תמונת מצב של ההתראות והאיומים, להבין אם חס וחלילה קורה אירוע מסוכן דווקא בקרבת הבית שלנו, ואין להמעיט בחשיבות היכולת להרגיע את הילדים בעת שהיה ארוכה בממ"ד או מקלט.

חיבורי האינטרנט מושפעים ממצבי החירום, ולכן ממליצים מומחים לבחור דווקא בתשתית אינטרנט סיבים , אשר כמה מהמאפיינים הטבעיים שלה הופכים ליתרונות גדולים ביותר בעתות חירום. ריכזנו לפניכם כמה מהם.

1. מהירות העברת המידע

עדכונים לא מגיעים רק במהדורות החדשות, וכולנו מקבלים הרבה מאוד חומרים דרך ווטסאפ, צ'ט בפייסבוק, טלגרם ופלטפורמות נוספות. לעיתים קרובות זה מגיע בצורת וידאו – סרטונים שצילמו אנשים, הקלטות ותיעודים מעניינים. אף ישראלי לא ירצה חיבור אינטרנט זוחל בזמן חירום, כאשר למהירות קבלת המידע יש גם חשיבות מכרעת על זמן התגובה למצבים שונים. תשתית אינטרנט סיבים מאפשרת לקבל את הכול במהירות המירבית, עבור כל מי שרוצה וצריך להתעדכן.

2. רוחב פס אופטימלי

בימים אלה משפחות רבות נמצאות יחד ומחוברות לעדכונים ולאזהרות פיקוד העורף, לשיחות עם חברים מקרבת אזורי הלחימה וכמובן שעם הילדים וההורים. ולכן, קורה שמגיע הרבה מאוד מידע אל הרבה מכשירים בבת אחת. מדובר בעומס לא מבוטל, שפוגע במהירות הגלישה, חומרים יורדים לאט, סרטונים מועלים לאט וכל האינטראקציה מזדחלת דווקא כשאנחנו צריכים שהיא תטוס. אינטרנט סיבים פותר זאת דרך רוחב פס גדול משמעותית משל סוגי חיבור אחרים, שמאפשר לכל יושבי הבית לקבל חוויית גלישה אחידה ומהירה בלי להתפשר.

3. יציבות חיבור

תשתיות אינטרנט סיבים הן היציבות ביותר שיש. הסיבה לכך היא שסיבים אופטיים (בניגוד לכבלי נחושת המשמשים להעברת מידע בחיבור אינטרנט רגיל), אינם מושפעים מהפרעות חשמליות או אלקטרומגנטיות ועמידים להשפעות מזג האוויר. כתוצאה מכך, חיבור אינטרנט סיבים אופטיים מספק חווית גלישה יציבה יותר, ללא ניתוקים או ירידות במהירות בזמני צריכת שיא.

4. זמני שיהוי אפסיים

שיהוי (Latancy) הוא הזמן שלוקח לחבילת מידע להגיע משרת לשרת באינטרנט, והיא קובעת כמה זמן ייקח ממתי שנלחץ על משהו, ועד שהפעולה תתבצע. אינטרנט סיבים מאפשר שיהוי נמוך במיוחד, מה שמתגלה כשימושי במיוחד בכל הקשור לזמן תגובה של מערכות קריטיות מצילות חיים.  לדוגמה, אם מישהו נמצא במצב חירום רפואי וצריך לקבל עזרה מיידית, חיבור אינטרנט סיבים עם זמני שיהוי נמוכים יכול לעזור לו לקבל עזרה רפואית במהירות האפשרית. משטרות וארגוני חירום יכולים להשתמש באינטרנט סיבים כדי לתקשר זה עם זה במהירות וביעילות ולהגיב במהירות לאירועי חירום ולהציל חיים. מעבר לכך, אנשים יכולים לקבל מידע על אירועי חירום ולקבל החלטות מושכלות לגבי מה לעשות.

סיכום

בשורה התחתונה, מי שמחפש ביצועים מקסימליים של חיבור אינטרנט ביתי בעתות חירום, מומלץ לבחור בתשתית סיבים אופטיים. גלישה מהירה ויציבה תבטיח שתקבלו עדכוני חדשות בלי עיכובים ושיבושים אפילו כשהרשתות עמוסות, ותוכלו לשמור על שפיות גם כשאתם תקועים בממ"ד. כדאי לפנות ולברר זמינות תשתית סיבים באזור מגוריכם ואף בעבודה, כדי שתישארו מחוברים גם בסיטואציות הכי מורכבות.

רוצים לקבל פרטים נוספים על חיבור לאינטרנט המהיר בישראל?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s