דיסטל: מתן כהנא מכנה אותי "בושה וחרפה". קארה: "דיסטל תעמוליאן"

דיסטל: מתן כהנא מכנה אותי "בושה וחרפה". קארה: "דיסטל תעמוליאן"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) התייחסה היום (רביעי) למתקפה של שר הדתות לשעבר, חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) שתקף את דבריה נגד הטייסים ואנשי המילואים שהודיעו כי לא יתייצבו לאימונים בגלל הרפורמה המשפטית.

בציוץ בחשבון הטוויטר כתבה: "מתן כהנא מכנה אותי "בושה וחרפה," תחת כל מיקרופון אפשרי. יכול להיות. אך לצד בושתי וחרפתי מעולם לא מכרתי את הבוחרים שלי , מעולם לא עמדתי מול מצלמות והטפתי על רפורמה שיום למחרת הפכה בעני "לאסון" ומעולם ולעולם לא אעודד סרבנות. אני כל מה שכהנא לעולם לא יהיה. ואני כלכך גאה בכך".

סגן השר לשעבר, אביר קארה השיב לה: "מתן כהנא הוא קצין צה"ל במילואים בדרגת אלוף-משנה, ששירת כלוחם בסיירת מטכ"ל, כטייס קרב בחיל האוויר הישראלי וכמפקד טייסת F-16 מלח הארץ. שר הדתות לשעבר שהעביר רפורמות לטובת הציבור ואילו את דיסטל תעמוליאן – נפולת נמושות. לבושתך וחרפתך אגב".

מתן כהנא: "כבוד השרה, אני רוצה להתנצל. אני משתדל לא לפנות לגופו של אדם אלא להתייחס לדבריו. אני חושב שהדרך בה דיברת על משרתי המילואים היא בושה וחרפה. אם התייחסתי כלפיך , אז אני מתנצל. בהזדמנות זו אוסיף שאני חושב שאסור לערב את צה"ל, ובתוכו גם את משרתי המילואים, בויכוח הפוליטי. סליחה שוב".

עוד מרחבי הרשת

>
s