גנץ קורא לרה"מ להדיח את ח"כ ואטורי: "אי הדחה היא הסכמה"

גנץ קורא לרה"מ להדיח את ח"כ ואטורי: "אי הדחה היא הסכמה"

צילום: depositphotos.com/ Roman_Yanushevsky

סגן יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי (ליכוד) כינה הבוקר בראיון לרדיו "קול ברמה" את המפגינים מול ביתו של ראש הממשלה "זרוע של החמאס" ועורר סערה במערכת הפוליטית.

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ: "סגן יושב ראש הכנסת הוכיח הבוקר שוב שאין לו שום הבנה או כבוד לדמוקרטיה. דבריו על המפגינים ראויים לגינוי, אבל גם למעשה. אני קורא לראש הממשלה להדיח אותו מתפקידו, ולהציב במקומו דמות ממלכתית שתכבד את מדינת ישראל ובית הנבחרים. אי הדחה היא הסכמה".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד): "ההסתה של נבחרי ציבור נגד אזרחים פטריוטים מודאגים היא חסרת אחריות ומסוכנת. מבלי שנתייחס לתחתית המוסרית שצריך להגיע אליה כדי להשוות מפגינים למחבלים, אמירות מזעזעות כאלה מכשירות אלימות מסוכנת נגדם. ואטורי, אתה ממש פרס לחמאס".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר (ליכוד): "האמירות המזעזעות כמו זה ש״נתניהו מחייך כשקצין העיר דופק למשפחות על הדלת״ וש״המפגינים זרוע של חמאס״ – מעמיקות את הקרע הגדול שקיים בעם שלנו ועלול להביא עלינו אסון גדול יותר מהשבעה באוקטובר. אויבי ישראל צופים בנו מהצד ומחככים ידיהם בהנאה. בלי אחדות בתוכנו אין לנו עתיד בארץ הזאת."

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) כתב: "המפגינים הם לוחמי וקציני צה"ל, הם הכלכלה הישראלית, הם מורים ורופאות, הם הציונות בהתגלמותה. ניסים ואטורי לעומת זאת, הוא אדם מלא שנאה שדיבורי ההסתה שלו משמשים את אוייבי ישראל בתביעה בהאג. הליכוד היה צריך לפטר אותו הבוקר מתפקיד סגן יו"ר הכנסת.הם לא יעשו את זה, כי הממשלה הזו החליטה לפרק את מדינת ישראל. ואטורי הוא רק הסימפטום".

עוד מרחבי הרשת

>
s