אסון נורא | גנץ: "עלינו להיות מאוחדים". סמוטריץ: "נפילתם לא תהיה לשווא"

אסון נורא | גנץ: "עלינו להיות מאוחדים". סמוטריץ: "נפילתם לא תהיה לשווא"

צילום אילוסטרציה: shutterstock.com/ By Yakov Aflalo

הותר לפרסום כי 21 לוחמי מילואים נפלו אתמול באסון במרכז רצועת עזה | דובר צה"ל דניאל הגרי: "אנחנו מבררים ומתחקרים את פרטי האירוע והסיבה לפיצוץ, כל משפחות הנופלים עודכנו, למלחמה מחיר כבד וקשה מאוד. אנשי המילואים היקרים הקריבו את היקר להם מכל כדי שכולנו נוכל לחיות כאן בביטחון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה. אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד.

אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו. צה״ל פתח בבדיקה של האסון. אנחנו חייבים להפיק את הלקחים הנדרשים ולעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט."

יושב ראש המחנה הממלכתי, וחבר קבינט המלחמה השר בני גנץ: "‏בבוקר הקשה הזה עלינו להיות מאוחדים, לזכור את המחיר הכבד שאנו נאלצים לשלם על המלחמה הצודקת כל כך ואת המטרה הנעלה עליה נפלו גיבורינו – להבטיח את עתידנו, להשיב את בנותינו ובנינו ולדאוג לנצח ישראל. ‏במיוחד היום, אנו שולחים חיזוק לכל חיילי צה"ל ומפקדיו. כולנו מאחוריכם".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "בשורות קורעות לב. תנחומים מעומק הלב למשפחות הגיבורים, עם ישראל כולו מחבק אתכם בלב שבור ודואב. המחויבות שלנו היא שנפילת הבנים לא תהיה לשווא. הגיבורים הללו הם עמוד האש לפני המחנה שמורים לנו את הדרך להמשך המערכה המוסרית הזו של עם ישראל, עד שננצח את פני הרוע, עד שנגדע את החושך. יהי זכר הנופלים ברוך".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "בוקר קשה מנשוא עם הבשורה המרה על נפילתם של 21 לוחמי צה״ל במילואים, גיבורי ישראל, אוהבי הארץ ומגניה שנפלו ברצועת עזה. אני שולח חיבוק למשפחות הלוחמים. עם ישראל כולו איתכם בשעתכם הקשה . יהי זכרם ברוך".

עוד מרחבי הרשת

>
s