גלנט קורא לעצור? | גוטליב: "לא קורבנות פרוטקשין". ליברמן: "לעצור הטרלול"

גלנט קורא לעצור? | גוטליב: "לא קורבנות פרוטקשין". ליברמן: "לעצור הטרלול"

יואב גלנט
צילום: shutterstock.com/ By David Cohen 156

האם שר הביטחון יואב גלנט (הליכוד) ייקרא הערב לעצור מיידית את החקיקה בנושא הרפורמה המשפטית? | תגובות זועמות בימין לצד תגובות חיוביות ואופטימיות מצד האופוזיציה.

חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) הגיבה בטוויטר: "חברי השר גלנט. אנחנו לא קורבנות שמשלמים פרוטקשין!! לקחנו מספיק צעדים אחורה. נציגי השמאל המופקרים לא מחפשים אחדות או אחווה, הם נהנים מהשיסוי והפילוג. ושמע את עצתי מנסיון פעם פרוטקשין תמיד פרוטקשין".

ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) כתב: "אני מקווה שהדיווחים נכונים ואכן שר הביטחון גלנט יקרא הערב לעצור את החקיקה, בתקווה שגם ראש הממשלה יקבל את עמדתו. חשוב לעצור את כל החקיקה כולל חוק המתנות, חוקי דרעי, פסקת ההתגברות וכמובן את חוק יסוד השפיטה. הגיע הזמן לעצור את הטרלול ולאחות את הקרע בעם ישראל".

השרה דיסטל קראה למי שמתכנן לעצור את החקיקה להתפטר.

"כל חבר כנסת מהליכוד שמתכנן לעצור את החקיקה מוזמן להתפטר.
עדיף היום.
רצוי בדקה זו ממש.
אבל דבר אחד חייב להיות ברור:
לאף אחד מנבחרי הליכוד אין שום זכות להנות מהמנדט שהכניס אותו לכנסת ואז לבעוט בבוחרים.
הבוחרים שלנו עברו מספיק.
הם לא צריכים את הבנטיזם הזה עכשיו על הראש."

העיתונאי שמעון ריקלין (ערוץ 14) כתב: "עם כל הכבוד. גלנט לא באמת ימין. וגם לא באמת ליכוד. אני מקווה מאוד שאיש לא יתפתה להקשיב לו ויעצור את החקיקה ימים ספורים לפני השלמתה. לא בשביל זה בחרנו ימין. לא בשביל זה נאבקנו כל כך קשה וכל כך הרבה זמן. אסור להיכנע לסחטנות ולאנרכיה. ממשלת הימין. לכו בכוחכם זה. והושיעו את ישראל".

איש התקשורת ארז תדמור כתב:

"יואב גלנט חברי: מיליוני מצביעי ימין לא יסלחו לך אם תשאיר אותם אזרחים סוג ב׳.
זו תהיה הסכין הכי כואבת שתקעו לנו בגב אי פעם. מקווה ומאמין שלא תפנה לנו עורף."

העיתונאי והמגיש אראל סגל כתב: "מי שיתקפל עכשיו, בגלל לחץ חיצוני, סיים את דרכו בימין. לא הלכנו לחינם לקלפי. לא מתאים? שיתפטר!"

שר התקשורת, שלמה קרעי מסר בתגובה:

"עברנו 3 חודשים של מאבק איתנים, במטרה לממש את הבטחותינו לבוחר, ולא לנהוג חלילה כמו ממשלת ההונאה הקודמת.

רגע לפני המימוש, ולאור זאת שרק השבוע אישרנו בישיבת סיעת הליכוד את חוק הוועדה למינוי שופטים במתכונת שונה מהמתוכנן ותוך הטמעת שינויים מאזנים, מצופה מאיתנו לא לסיים את כנס החורף בלי לממש את רצון הבוחר.

אני מתנגד בתוקף לכל ניסיון לעצור את החקיקה המזערית שנותרה לכנס זה, ומביע שאט נפש מהשימוש הציני שעושים סרבנים בצבא לקדם זאת.

נסיגה כל כך מבישה מהתחייבויותינו תוביל להעצמת המחאה, לעצירת כל יוזמה נוספת שנרצה לקדם בכל תחום, ובסופו של דבר חלילה לפירוק הממשלה ועלייתה של ממשלת אסון חדשה שגרועה כמוה לא היתה.

אסור לאפשר לזה לקרות. אני מחזק את ראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין בעמידתם האיתנה אל מול מחוללי האנרכיה שלא היו מוכנים להידבר איתנו בשלושת החודשים האחרונים.
לכו בכוחכם זה ותנו לעם ישראל סיבה טובה לחגוג את חג החירות בשמחה ובחירות אמיתית."

עוד מרחבי הרשת

>
s