גליקמן: "נשאר רק לחכות להתנצלויות של הביביסטים". תדמור: "החלטה נוראית"

גליקמן: "נשאר רק לחכות להתנצלויות של הביביסטים". תדמור: "החלטה נוראית"

ארז תדמור, אביעד גליקמן
קרדיט צילום מסך: (ערוץ 14. ערוץ 13)

נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, יהיה השופט שיצטרף מטעמה של מדינת ישראל לדיון בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג בדיון שייפתח בשבוע הבא בעקבות התביעה שהגישה דרום אפריקה על רקע המלחמה בעזה.

כתב המשפט בחדשות 13, אביעד גליקמן, כתב בחשבון ה -X שלו: "לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו: נשיא העליון בדימוס אהרון ברק יהיה שופט מטעם ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג בדיון בסוף השבוע הקרוב.

זו ידיעה שמראה כל כך הרבה: אחרי כל מה שהממשלה האיומה הזאת עשתה לברק, אחרי כל מה שמכונת הרעל עשתה לאיש היקר והמכובד הזה בשנתיים האחרונות בהוראת יאיר נתניהו, ההפגנות האיומות מתחת לביתו, ולמרות כל זה ברק ישר קופץ להגן על מדינת ישראל"

עוד כתב גליקמן: "מעניין למה נתניהו לא פנה לכנרת בראשי?? טוב היא בטח עדיין לא כך מבינה מה זה בית הדין הבינלאומי בהאג. נשאר רק לחכות להתנצלויות של בראשי ושאר הביביסטים מברק".

הפובליציסט ושדרן הרדיו, ארז תדמור כתב: "החלטה נוראית של נתניהו. אהרן ברק לא פספס מעולם הזדמנות להרחיב את עוצמת מערכת המשפט על חשבון הכנסת, הממשלה והאזרחים. גם מהאג הוא ימשיך לעשות את זה. יתכן שתהיה במינויו תועלת טקטית, אך המחיר צפוי להיות הטלת כבלים ואזיקים נוספים על הדרג המדיני והצבאי בכל מלחמה או אירוע בטחוני עתידי. ייצא שכרנו בהפסדנו בחזקות".

עוד מרחבי הרשת

>
s