גליקמן: "זו אמירה מאוד מסוכנת – במיוחד לאור השפעתו על אבא שלו"

גליקמן: "זו אמירה מאוד מסוכנת – במיוחד לאור השפעתו על אבא שלו"

אביעד גליקמן
צילום מסך

סערה ברשת בעקבות דבריו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שאמר ברדיו 'גלי ישראל' כי בכירים בפרקליטות המדינה ובמשטרה בגדו במדינה מכיוון ש"תפרו תיקים" לאביו.

"הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על-ידי העם הישראלי. זאת אומרת, מבטלים את הבחירה הדמוקרטית של העם הישראלי, שקוראים לזה הפיכה, שקוראים לזה בגידה במדינה. כולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש של בגידה במדינה, וזה לא כלא"

כתב המשפט, אביעד גליקמן כתב בתגובה: "בנו של ראש הממשלה המיועד, יאיר נתניהו, טוען שחוקרי ופרקליטי תיקי נתניהו בגדו במדינה. "והעונש על בגידה הוא לא כלא". אז כן, גם אני חשבתי פעם שמדובר בטרלול על מלא והזיה. אבל זה הרבה מעבר לזה. זו אמירה מאוד מסוכנת שצריך להתייחס אליה ככזו. במיוחד לאור השפעתו של יאיר על אבא שלו".

יאיר נתניהו הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו: "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי, למרות שאני אמור להיות רגיל לכך כבר.

כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא, יכול להבין בקלות שהמטרה בדברי ברדיו היא להדגיש למאזינים את *חומרת* העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר, ובוודאי שלא קראתי לפגוע באיש".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s