גיא פלג: "צפיתי בזה ובא לי היה לצעוק לו. פעם הייתי יותר מנומס" – צפו

גיא פלג: "צפיתי בזה ובא לי היה לצעוק לו. פעם הייתי יותר מנומס" – צפו

גיא פלג
צילום מסך מתוך "אולפן שישי" ערוץ 12

עיתונאי חדשות 12, גיא פלג, תקף בתכנית "אולפן שישי" את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות מסיבת העיתונאים שקיים בשבוע שעבר ובה טען  בין היתר כי "בחירות עכשיו זה פרס לחמאס".

"ישבתי וצפיתי בנאום של נתניהו ובא לי היה לצעוק לו "ביבי. יאללה, יאללה. תפסיק כבר עם התרגיל השחוק הזה שאתה חוזר עליו פעם אחר פעם. הרי מה התרגיל של נתניהו? כל פעם שמישהו מותח עליו ביקורת, או מאתגר אותו, או מסכן את השלטון שלו באיזשהו אופן, מייד הוא חובר לאויבי ישראל הגדולים ביותר.

לפני כמה שנים, כשעוד התבטאתי באופן מאוד מנומס כלפי נתניהו, אמנון אברמוביץ' (הגיבור) ואני (הגיבור פחות) ביקרנו את נתניהו, הופיעו שלטי חוצות שהשוו אותנו לנסראללה וחמינאי. ואם יש איזשהו ערוץ טלוויזיה שהסטנדרט העיתונאי שלו אחר אל מול הסטנדרט של ערוץ ההתחנפות אליו, אז מייד מכנים אותנו "אל-ג'זירה 12".

וכשיש איזה כתב במסיבת עיתונאים שמעז לשאול אותו שאלה טיפה קשה, אז מיד זה: " אתם תוקפים אותי ואני תוקף את החמאס, אתם נלחמים בי ואני נלחם בחמאס", זה הדפוס שלו. והמשוואה שלו תמיד זה "המדינה זה אני", מעין לואי ה-14 מודרני. "אם תהיינה בחירות, ובבחירות האלה אני לא אבחר – חמאס ינצח."… "וכשמאתגרים אותו אז מיד חוברים לסינואר, לנסראללה ולאיראנים, לאויבים הכי גדולים של מדינת ישראל".

לסיום אמר פלג: "אני רוצה להגיד לנתניהו ואני אומר לכולם – "נתניהו, הייתה מדינה לפניך, תהיה מדינה אחריך, לישראל יש מספיק אויבים, לא צריכים למצוא אויבים מדומיינים. פעם הייתי יותר מנומס הנסיבות השתנו".

 

עוד מרחבי הרשת

>
s