גיא לרר: "החרם הגביר את המכירות". מיכאלי: "לפחד מכוח הציבור הליברלי"

גיא לרר: "החרם הגביר את המכירות". מיכאלי: "לפחד מכוח הציבור הליברלי"

צילום מסך

העיתונאי ומגיש תכנית 'הצינור' בערוץ 13 גיא לרר, פרסם אמש (שלישי) נתונים על החרם שהיה על מאפיית אנג'ל מצד הציבור החרדי לאחר שהיו"ר הטרי של החברה, השר לשעבר עמר בר-לב, השתתף בהפגנה ליד בית הרב אדלשטיין.

בחשבון הטוויטר כתב לרר: "חשיפת הצינור בשבע: אמיר שואן מביא את נתוני האמת מהחרם על אנג׳ל, שימו לב: שבוע לפני החרם – מכירות ב-8.6 מיליון. ממוצע שבועי אחרי החרם – 9.1 מיליון. כלומר, החרם הגביר את המכירות. בדקנו גם את כל השנה שעברה: הממוצע השבועי הוא 8.9 מיליון. כלומר, המכירות בפיק גם ביחס לממוצע השנתי".

בציוץ נוסף כתב לרר: "הבהרה חשובה לגבי חשיפת העליה במכירות אנג׳ל אחרי החרם: הפרסום *לא* הגיע מהם. בדקנו אותו בדיוק באותה מתודה שבדקנו חרמות שאנחנו ארגנו בשעתו. התוצאות אז אגב, כששיתפנו פעולה ימין, שמאל, חרדים, ערבים, היו נפילות של 30 אחוז. אולי נחזור לזה שהציבור מחרים יחד את העושקים במקום אחד את השני?".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מירב מיכאלי הגיבה: "החרם הכושל על מאפיית אנג'ל הוא שיעור לחיים לכולנו, לכל המחנה הליברלי. הגיע הזמן להפסיק לפחד ולהיכנע לאיומים. הגיע הזמן לעמוד על שלנו. זו גם תזכורת לחברות הגדולות שמוחקות את הנשים מהמרחב הציבורי רק כי חוששות מתגובת העסקנים בציבור החרדי. הגיע הזמן לפחד מכוחו של הציבור הליברלי".

עוד מרחבי הרשת

>
s