גוטליב: "לא להיכנע לביידן. צריך לתקוף את מתקני הגרעין באיראן"

גוטליב: "לא להיכנע לביידן. צריך לתקוף את מתקני הגרעין באיראן"

טלי גוטליב
צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן בשיחתם האחרונה, כי ישראל לא תתקוף את מתקני הגרעין באיראן, כך דווח בוושינגטון פוסט. התקיפה תתמקד במתקנים צבאיים ולא במתקני גרעין או נפט.

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) כתבה בתגובה בחשבון ה -X שלה: "אי תקיפת מתקני הגרעין באיראן תהיה בכיה לדורות! שלא לומר השפלה לאומית! תקיפת מתקנים צבאיים באיראן זה לא יותר מ׳דרדלה׳ ואין מילה אחרת. את איראן לא תוקפים רק כדי להראות שאנחנו מסוגלים, כי הוכחנו זאת מזמן. את איראן חייבים לתקוף כדי למנוע את הפיכתה למעצמת גרעין.

חייבים לתקוף גם את מאגרי הנפט באיראן כדי לפגוע בכלכלת איראן וביכולותיה להפעיל את הפרוקסיות שלה. אגב כך זה ישפיע על ארה״ב ויחזק את סיכויי טראמפ להיבחר לנשיאות. אדוני רה״מ אסור לך להיכנע לממשל ביידן. אסור לך!! האינטרסים של ביידן שונים בעליל מהאינטרסים של ישראל. רק ישראל תגן על עצמה ורק ישראל תשנה את מאזן האימה במזרח התיכון.

אני קוראת לאזרחי המדינה ליצור לחץ ולתת לגיטמציה מובהקת לרה״מ לתקוף את מתקני הגרעין באיראן. לא נסתפק בשום דבר פחות מזה. מוטב לדחות את התקיפה באיראן למועד בו נתקוף את מתקני הגרעין ומאגרי הנפט מאשר לתקוף ולמכור לנו סיפור שתקפנו תקיפה עצימה".

עוד מרחבי הרשת

>
s