ברדוגו: "מי זה הגורם המדיני שמתדרך בניו יורק טיימס?"

ברדוגו: "מי זה הגורם המדיני שמתדרך בניו יורק טיימס?"

צילום מסך עכשיו 14

גורם מדיני ישראלי בכיר מסר לעיתון ה"ניו יורק טיימס" כי ישראל הייתה קרובה לעסקת חטופים וכי ארגון הטרור חמאס הקשיח עמדות בגלל הודעות ראש הממשלה נתניהו בשבת על כניסה לרפיח.

מלשכת רה"מ נתניהו נמסר בתגובה: "הטענה שנתניהו ולא חמאס הוא זה שטרפד עסקת שחרור חטופים היא שקר מוחלט והטעייה מכוונת של הציבור. האמת הפוכה לחלוטין, חמאס מטרפד כל עסקה בכך שאינו זז מילימטר מדרישותיו הקיצוניות שישראל תצא מעזה ותפסיק את המלחמה, מה שיאפשר לחמאס להשתלט מחדש על הרצועה".

הפרשן ושדרן הרדיו יעקב ברדוגו, עקץ הבוקר (שני) ברדיו 'גלי ישראל' את העיתונאי ירון אברהם: "אפשר אולי לשאול את ירון אברהם מי זה אותו גורם מדיני שמתדרך הבוקר בניו יורק טיימס? למה נראה לי שזה אותו מקור מדיני שמאיים לפרוש מהממשלה ושולח את מיכאל ביטון לדבר… זה יכול להיות איזנקוט או גנץ, שניהם מקורות מדיניים שמעורבים במשא ומתן".

ארז תדמור: "למי שלא מכיר ירון אברהם בשבת כשיצאו תדרוכים בשם גורם מדיני בכיר שישראל לא תסכים להפסקת המלחמה – עלה בחדשות 12 ואמר 'אני לא מוכן לשחק את המשחק הזה, הגורם הוא נתניהו' לא עברו 40 שניות והוא מצטט 'גורם ביטחוני בכיר' שאומר: 'נתניהו מחבל בעסקה'"

ברדוגו: "הם יכולים לעשות זאת כי זה חבורת פייק חדשות. הם חבורה של תועמלנים שפועלים כנגד האינטרסים של מדינת ישראל. אני במקומם הייתי מתבייש להוציא כותרת כזו בבוקר יום השואה".

עוד מרחבי הרשת

>
s