בנט: "ישראל חייבת להסיר את חיזבאללה כאיום על משפחותינו"

בנט: "ישראל חייבת להסיר את חיזבאללה כאיום על משפחותינו"

בערוץ "Sky News" הבריטי דווח הבוקר (חמישי) כי הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה צפויה להיכנס לפועל במהלך היום. גורמים ישראלים הכחישו ואמרו כי "הדיווחים על כך שהפסקת האש תושג עוד היום – אינם נכונים".

בלשכת רה"מ הכחישו: "הידיעה על הפסקת אש לא נכונה. מדובר בהצעה אמריקאית-צרפתית, שראש הממשלה אפילו לא הגיב לה. הידיעה על הנחיה כביכול למתן את הלחימה בצפון גם היא הפוכה מן האמת.

ראש הממשלה הנחה את צה״ל להמשיך את הלחימה במלא העוצמה, ולפי התכניות שהוצגו לו. כמו כן, גם הלחימה בעזה תימשך עד להשגת כל מטרות המלחמה".

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט כתב בחשבון ה -X שלו: "פתאום העולם לוחץ להפסקת אש עם חיזבאללה. זה פשוט לא עובד ככה. חיזבאללה ירה בשנה האחרונה אלפי רקטות לעבר ישראל ללא שום סיבה לגיטימית. חיזבאללה רצח עשרות ישראלים, כולל 12 ילדים ששיחקו כדורגל. 70,000 ישראלים הפכו לפליטים בתוך מדינתנו.

סוף סוף (ואפילו מאוחר מדי) ישראל מגיבה ומשמידה בהדרגה את חיזבאללה. אז פתאום, העולם מחליט ש*עכשיו* זה הזמן להפסקת אש? זו ההגדרה של חוצפה. ישראל חייבת להסיר את חיזבאללה כאיום על משפחותינו. אם חיזבאללה רוצה שהאש תיפסק, שיתכבד להתפרק מנשקו ולהתרחק 15 ק”מ מגבול ישראל".

עוד מרחבי הרשת

>
s