בן גביר על התקשורת: "הם כ"כ מפחדים שעם ישראל ישמע אותי?"

בן גביר על התקשורת: "הם כ"כ מפחדים שעם ישראל ישמע אותי?"

איתמר בן גביר – צילום עוצמה יהודית

חבר הכנסת איתמר בן גביר קיים אתמול (שני) מסיבת עיתונאים בה הודיע כי ירוץ לבד בבחירות הקרובות, הנאום שהיה בזמן המהדורה המרכזית שודר לכמה שניות בלבד בניגוד למסיבות עיתונאים של מפלגות אחרות.

היום (שלישי) אומר בן גביר בתכנית של אבי רצון בבוקר – גלי ישראל כי לשקד ולאיזנקוט שעשו מסיבת עיתונאים נתנו זמן מסך בניגוד אליו שקיבל שניות בודדות ושאל האם בתקשורת מפחדים שעם ישראל ישמע אותו.

בנושא המגעים עם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אמר בן גביר כי סמוטריץ' לא יצר איתו קשר שבועיים וכי הוא לא הגיע לפגישה שהייתה אמורה להתקיים לפני תשעה באב.

ח"כ איתמר בן גביר ל'אבי רצון בבוקר':"סמוטריץ' לא יוצר איתי קשר כבר שבועיים, היתה צריכה להיות לנו פגישה לפני תשעה באב והוא פשוט לא הגיע. אבל אני לא הולך להתנצח ולהתקוטט, אדרבה מאחל לו הצלחה. באה מיכל וולדיגר מרשימתו של סמוטריץ' ואומרת 'אני רוצה ציונות דתית קלאסית' לדעתי עם ישראל שבע מהקיטלוגים הללו. צריכים רשימה פתוחה ומגוונת.

לאיילת שקד שלא עוברת את אחוז החסימה נתנו בפריים טיים 4 דקות, לאיזנקוט נתנו 8 דקות, אבל לי במסיבת עיתונאים דרמטית בה אני מודיע על ריצה נפרדת שידרו בקושי 20 שניות. הם כ"כ מפחדים שעם ישראל ישמע אותי?"

עוד מרחבי הרשת

>
s