בן גביר בהפגנת הימין: מי שמתקפל – חוטף ומי שמפגין גאווה יהודית – מנצח

בן גביר בהפגנת הימין: מי שמתקפל – חוטף ומי שמפגין גאווה יהודית – מנצח

ח"כ איתמר בן גביר נאם אתמול בערב (רביעי) בהפגנה נגד הממשלה ובדרישה לביטחון.

בנאומו אמר בן גביר: "ערב טוב צדיקים, ערב טוב צדיקות, ערב טוב עם ישראל. הערב הזה הוא ערב של ציפייה, ערב של תקווה, ערב של תפילה לבורא עולמים שתקום ממשלת ימין אמיתית.

התקווה הזאת משותפת לכל כך הרבה אנשים: למאות אלפי תושבי הדרום, שחיים במקום בו דמם הופקר, ואין דין ואין דיין, לחיילי צהל ושוטרי ישראל, שהפכו אותם לשק חבטות של חבורות מחבלים, שתוקפים אותם מבלי שתהיה להם אפשרות להגיב.

בן גביר תקף את בר לב בנאומו: הפרצוף של הממשלה הזאת והפרצוף של עמר בר לב, השר הכי שמאלן, הכי כושל והכי לא חכם. כמעט מציתים תינוקת בשמעון הצדיק, ועמר בר לב אומר אבל אלימות המתנחלים, מה הפלא שישראל מדממת עם שר כזה שמאלן וכושל.

בן גביר סיפר: לפני חודש וחצי הקמתי לשכה בשמעון הצדיק אחרי ניסיונות לינץ' בלתי פוסקים על משפחת יושבייב. ומי היה נגד? מי הלך לייעוץ המשפטי וביקש שינסו לפגוע בחסינות חברי הכנסת? עמר בר לב, והסוף ידוע, חודש וחצי אני בשמעון הצדיק ויש שקט.

לפני שבוע ביקשתי לעלות להר הבית, ומי ניסה למנוע את זה? ומי טען שאם אני יעלה להר הבית המזרח התיכון יקרוס? נכון עמר בר לב והסוף ידוע עליתי להר הבית והיה שקט, אתם יודעים למה? כי האויבים לנו, השונאים שלנו, מבינים כוח, מבינים נחישות, מבינים עז, מבינים שמולם עומדים ולא מתקפלים ורק אז הם יושבים בשקט.

ותראו כמה מצחיק, דווקא כשיאיר לפיד הלך לשער שכם דווקא אז הם עשו מהומות והשתוללו, ללמדכם- מי שמתקפל – חוטף ומי שמפגין גאווה יהודית- מנצח".

בן גביר חתם את נאומו: "מוריי ורבותי ערב חג הפסח ואנחנו מתפללים ועושים ופועלים כדי שהממשלה הזאת תלך הביתה, לא ממשלת חצי ימין ולא ממשלת גם וגם, עם ישראל רוצה ממשלת ימין".

 

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s