במבצע משותף של צה"ל: גופותיהם של חטופים חולצו מחאן יונס בעזה

במבצע משותף של צה"ל: גופותיהם של חטופים חולצו מחאן יונס בעזה

צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל

במבצע משותף של צה״ל ושב"כ, חולצו הלילה (שלישי) מחאן יונס בעזה, גופותיהם של החטופים יגב בוכשטב ז״ל, אלכסנדר דנציג ז״ל, אברהם מונדר ז״ל, יורם מצגר ז״ל, נדב פופלוול ז״ל, וחיים פרי ז״ל. מבצע החילוץ בוצע בפיקוד אוגדה 98, על ידי לוחמי חטיבת הצנחנים, יחידת יהל״ם וגדוד 75 יחד עם לוחמי השב״כ.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד) כתב בציוץ בחשבון ה -X שלו: "הם היו בחיים!". בציוץ אחר כתב: "בוקר קשה עם בשורות כואבות, גופותיהם של אברהם מונדר, חיים פרי ויורם מצגר מניר עוז, נדב פופלוול ויגב בוכטשב, מקיבוץ נירים, שנרצחו בשבי חולצו הלילה והובאו לישראל. אני שולח ניחומים מעומק הלב למשפחות ולכל בית ניר עוז ונירים. יהי זכרם ברוך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בחשבון ה -X שלו: "הלילה השיבו כוחותינו את גופותיהם של שישה מחטופינו שהוחזקו בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס: אברהם מונדר ז״ל, אלכס דנציג ז״ל, חיים פרי ז״ל, יגב בוכשטב ז״ל, יורם מצגר ז״ל ונדב פופלוול ז״ל.

לב כולנו דואב על האובדן הנורא. רעייתי שרה ואני מוסרים את תנחומינו מעומק לבנו למשפחות היקרות. אני מבקש להודות ללוחמים ולמפקדים האמיצים של צה״ל והשב״כ על גבורתם ופעולתם הנחושה. מדינת ישראל תמשיך לעשות כל מאמץ כדי להשיב את כל חטופינו – החיים והחללים כאחד".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "השבנו הלילה בפעילות מקצועית ונחושה של כוחות הביטחון המצוינים שלנו את גופותיהם של חיים פרי הי"ד, יורם מצגר הי"ד, אברהם מונדר הי"ד נדב פופלוול הי"ד אלכסנדר דנציג הי"ד ויגב בוכשטב הי"ד שנחטפו ונרצחו על ידי המפלצות הנאציות של חמאס דעאש. הלב של כולנו כואב עם משפחותיהם וקהילותיהם.

מדינת ישראל מחויבת להכריע את המלחמה הזו ולסיים אותה בניצחון מוחלט ובהשמדת חמאס ולהשיב את החטופים כולם. נמשיך לפעול בעזרת השם יחד עד השגת היעדים כולם והשבת הביטחון לאזרחי ישראל"

עוד מרחבי הרשת

>
s