ביקורת על אילה חסון: שוב תחקיר על בנט ללא כל ראיות, ומה לגבי תקופת נתניהו?

ביקורת על אילה חסון: שוב תחקיר על בנט ללא כל ראיות, ומה לגבי תקופת נתניהו?

צילום מסך: ערוץ 13

עיתונאים וצייצינים מגיבים לתחקיר של אילה חסון על ההוצאות של משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

איש השמאל יריב אופנהיימר: "חשבון ה'וולט' של בנט? זה עדיין בטל בשישים לעומת מה שקרה בתקופת נתניהו. המדינה מממנת את זה כי לבנט אין מבשלת".

העיתונאי ינון מגל השיב: "כל הזמן דיברתם על כמה חשוב לבקר את הממשלה, והפכתם לשופרות שמגינים על כל דבר, גם על הוצאות של עשרות אלפי שקלים על מסעדות".

העיתונאי בן כספית שיתף כתבה מעיתון 'הארץ' תחת הכותרת: "אילה חסון הציגה עוד תחקיר על בנט ללא כל ראיות", וכתב בחשבון הטוויטר: "תעמידו פני מופתעים".

איש יחסי הציבור והיועץ האסטרטגי תקשורתי, ליאור חורב כתב: "מי שמבקשים לבוא היום חשבון עם ההוצאות של בנט לא ראו בעיה עם מושחתות עסקת הצוללות וכלי השייט, הרישום הכוזב בהוצאות משפחת נתניהו, ניצול הקופה הציבורית לטובת הבית הפרטי בקיסריה וקבלת השלמונים מטייקוני מחמד. פוזיציה".

העיתונאית והמגישה בחדשות 13, אילה חסון התראיינה הבוקר (ראשון) לרדיו 'גלי ישראל' והתייחסה לחשיפה אמש בתכנית שלה על ההוצאות של משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

"יש פה סיפור מטריד שהבוקר היה צריך לקבל תהודה בעיתונים, זו תעודת עניות. למה הסיפורים הללו מגיעים אלי? אתה חושב שהסיפורים האלה לא הגיעו לעיתונאים אחרים?

העיתונות עושה עוול לשליחות שלה. מה זה האיתרוג הזה? תתביישו לכם, מה אתם פוליטיקאים או אנשי תקשורת?.

המעון הרשמי ברעננה הוא מעון רשמי לצורך הוצאות ולא לצורך אירוח ופגישות, את זה אני מצטטת מתוך תשובת המדינה לבג״צ.

הדמות הבכירה ביותר שהייתה במעון של בנט זה ניר אורבך. איך האנשים שתקפו את ההתנהלות בבלפור פתאום שותקים כעת?.

הפרקליטות שנלחמה כדי שאנשים יפגינו גם בסגרים מול בלפור – נלחמת כעת שאנשים לא יפגינו מול מעונו של בנט למרות שהוא רשמי, בטיעון פתלתלי כזה שזה כן רשמי להוצאות אבל לא רשמי להפגנות".

אילה חסון חשפה אמש (מוצ"ש) כי משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט מזמינה משלוחי אוכל על חשבון משלם המסים – ללא בדיקות או פיקוח.

על פי הדיווח, ההוצאות בגובה עשרות אלפי השקלים הן עבור משפחתו של בנט ולא בגין אירוח רשמי.

במקביל, חשפה חסון כי מעון ראש הממשלה בבלפור לא שופץ עד כה בכוונה.

"האסימון שנפל מכל הסיפור הזה ונפל לי, מכל הסיפור הזה מכל התשובות ומכל ההתכתבויות – המעון בבלפור לא שופץ בכוונה, היה אפשר לשפץ אותו בקלות בתוך שלושה חודשים.

אומר מקור בכיר בלשכת ראש הממשלה, בקלות היה אפשר לשפץ את בלפור, לא עשו את זה כי אם היו משפצים את בלפור, רעננה לא הייתה יכולה להמשיך להיות מעון רשמי, על כל הצ'ופרים והתקציבים. אם יחקרו את זה, אני רק לא יודעת מי יחקור….".

עוד מרחבי הרשת

>
s