באופוזיציה חוגגים ומברכים את ח"כ עידית סילמן: "שחר של יום חדש"

באופוזיציה חוגגים ומברכים את ח"כ עידית סילמן: "שחר של יום חדש"

צילום: depositphotos.com/ Roman_Yanushevsky

באופוזיציה בירכו וחיזקו הבוקר (רביעי) את חברת הכנסת עידית סילמן (ימינה) שהודיעה במפתיע על פרישה מהקואליציה.

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו הוציא סרטון ואמר: "אני מקבל אותך בברכה חזרה הביתה למחנה הלאומי, קורא לכל מי שנבחר בקולות המחנה הלאומי להצטרף לעידית – תתקבלו בכל הכבוד הראוי ובזרועות פתוחות".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר: "שחר של יום חדש.

זה תחילת הסוף של ממשלת השמאל הלא ציונית של בנט והתנועה האיסלמית, והסנונית שתבשר בע"ה על החלפתה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית. ברכות והערכה

גדולה לח"כ סילמן על האומץ לעשות את הדבר הקשה אך נכון ומתבקש כל כך. במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים".

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) כתב בטוויטר: "וְיֵשׁ־תִּקְוָ֥ה לְאַחֲרִיתֵ֖ךְ נְאֻם־יְהֹוָ֑ה וְשָׁ֥בוּ בָנִ֖ים לִגְבוּלָֽם׃ ברכות לעידית סילמן, שהצטרפה לעמיחי שיקלי ואינה מוכנה עוד לעשות שקר בנפשה. קורא לכל מי שנבחר בקולות ימין – לימין שור. מעוות לא יוכל לתקון – קיצה של ממשלת העיוועים הזו הולך וקרב בע"ה".

ח"כ מירי רגב (הליכוד) כתבה בטוויטר: "אני מברכת את ח"כ עידית סילמן שעשתה את הצד המתבקש לעזוב את הקואליציה המתיוונת הזאת, הפוגעת בזהותה היהודית של ישראל.

אני קוראת לכל מי שנבחר ע"י קולות הימין, לפרוש מהקואליציה ויחד נקים ממשלת ימין לאומית אחראית, שתשמור על הזהותה היהודית ותפעל למען האינטרסים הבטחוניים והלאומיים שלנו".

חברת הכנסת עידית סילמן (ימינה) הודיעה הבוקר (רביעי) במפתיע על פרישה מהקואליציה. בהודעה שנכתב מטעמה נמסר: "לצערי, לא אוכל עוד".

"ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל.

לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה.

אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך.

הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו".

עוד מרחבי הרשת

>
s