אמילי מואטי: "בראש המדינה שלנו עומד חרא של בנאדם"

אמילי מואטי: "בראש המדינה שלנו עומד חרא של בנאדם"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

חברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה, אמילי מואטי, תקפה היום (שבת) במילים חריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינתה אותו "חרא של בנאדם". מואטי תקפה את ההודעה שיצאה היום מטעם גורם מדיני ולפיה ישראל לא תסכים לסיום המלחמה בעזה כחלק מעסקה לשחרור חטופים.

"הפרסומים כאילו ישראל הסכימה לסיום המלחמה כחלק מעסקת חטופים או שישראל תאפשר מתן ערבויות מצד המתווכות לסיום המלחמה-אינם נכונים. ‏עד רגע זה חמאס לא ויתר על דרישתו לסיום המלחמה, ובכך הוא מסכל את האפשרות להגעה להסכם".

בחשבון ה -X שלה כתבה מואטי: "בראש המדינה שלנו עומד חרא של בנאדם. איש לא שאל אותו אם יכנס או לא לרפיח. התדרוכים וההתעקשות להוציא את זה כעת מחרבים את העסקה. הוא יודע את זה ובכ"ז גוזר על החטופים מוות וסבל עצום למשפחות. טרור פסיכולוגי. כן, כתבתי שביבי חרא של בן אדם, מי שהנפש העדינה שלו לא עומדת בזה יכול לקפוץ לי!".

גם חברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה) הגיבה להודעה שיצאה השבת מפי גורם מדיני וכתבה בחשבון ה -X שלה: "להוציא הודעה על כניסה לרפיח בכל מקרה, עם עסקה או בלי עסקה, בעיתוי קריטי כזה, כשהצדדים כולם מסכימים ושאפשר להוציא חטופים בחיים, משמעו סיכול העסקה וויתור על אחד מיעדי המלחמה שהוגדרו- השבת החטופים. האשמה תהיה תמיד על ידיך נתניהו".

עוד מרחבי הרשת

>
s