אלהרר מבקשת לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל: "למצות את הדין"

אלהרר מבקשת לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל: "למצות את הדין"

צילום מסך

חברת הכנסת, קארין אלהרר (יש עתיד) הגישה היום (ראשון) מכתב לפרקליט המדינה בבקשה לפתוח בחקירה נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו והעיתונאי והמגיש ינון מגל, בגין פרסום סרטון של לוחם מילואים רעול פנים הקורא למרד בשר הביטחון גלנט וברמטכ"ל הרצי הלוי.

בחשבון ה -X שלה כתבה ח"כ אלהרר: "הידהוד סרטון שקורא להמרדה ולהפיכה צבאית הוא ליקוי מאורות. כשהדבר מהודהד ע״י שופרות ראש הממשלה הנותנים להפיכה צבאית תוקף ומסיתים להמרדה זה ליקוי מאורות של ממש. זו דוגמה קלאסית לפעילות מכונת הרעל המשומנת של ראש הממשלה השמה לה למטרה לפרק את כל מוסדות המדינה, עתה גם את הצבא.

זו פגיעה ישירה בחוסן הלאומי ובביטחון המדינה בעת מלחמה. לכן, הגשתי יחד עם חברי ח"כ יואב סגלוביץ מכתב לפרקליט המדינה בבקשה לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל, בגין פרסום לשם המרדה. מצפה מגורמי אכיפת החוק למצות עמם את הדין".

כתב המשפט אביעד גליקמן כתב בתגובה: "חברת הכנסת אלהרר פנתה היום לפרקליט המדינה בבקשה לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל על פרסום להמרדה בעקבות "סרטון ההמרדה" שהשניים הפיצו. פנייה מוצדקת לחלוטין. מקווה מאוד שרשויות אכיפת החוק לא יירתעו ואכן יחקרו אותם".

עוד מרחבי הרשת

>
s