אלדד יניב זועם: "המשרד לבטפ הוא לא עסק של אבא שלך. "

אלדד יניב זועם: "המשרד לבטפ הוא לא עסק של אבא שלך. "

צילום מסך חדשות 13

השר לביטחון פנים היוצא עומר בר לב התראיין היום (ראשון) לרדיו 103FM ונשאל האם יערוך חפיפה מסודרת לשר הנכנס בן גביר והשיב כי הוא לא חושב שבן גביר יהיה מעוניין בכך.

השר לבט"פ היוצא עומר בר לב על האפשרות שיערוך חפיפה מסודרת לשר הנכנס איתמר בן גביר: "לא יודע מה זה חפיפה מסודרת, לא חושב שהוא יהיה מעוניין בזה. לא יודע מה הוא יבקש ולא יודע מה אני אעניק".

בר לב התייחס גם לתקרית בחברון ולכך שבן גביר הצהיר כי יבקש הבהרות על השעיית הלוחמים.

השר לבט"פ היוצא עומר בר לב על התקרית בחברון: "תמונות מאוד קשות שמבטאות את רוח התקופה, התופעה שחייל מכה אזרח ישראלי, גם הוא התגרה מילולית ואני מבין שזה לא היה המצב – אין שום זכות לעשות דבר כזה".

לאחר שבן גביר הצהיר כי יבקש הבהרות על השעיית הלוחמים בחברון: "זה רק מרמז על האירועים הקשים שיהיו בעתיד. בעתיד מתנחלים יתקפו את מג"ד 202 כמו שקרה לפני 3 שבועות, ובן גביר והממשלה הזו יגידו 'אל תחקרו את המתנחלים'".

בר לב אמר גם שכניסתו של בן גביר לתפקיד היא סכנה לביטחון הפנימי של מדינת ישראל וסכנה לדמוקרטיה.

איתמר בן גביר אמר בתגובה לדבריו של השר היוצא בר לב באשר לחפיפה מסודרת: "אבקש חפיפה, מכל מלמדיי השכלתי. אני בימים אלה נפגש עם עשרות גורמים ולא כולם מסכימים איתי, אז מה? אני עושה שיעורי בית, אני מאוד רוצה להצליח בתפקיד הזה".

על כך שבר לב טען כי כניסתו לתפקיד הינה 'סכנה לדמוקרטיה': אמר בן גביר: "אז הוא אמר שאני מסוכן. סולם הערכים שלנו הוא באמת שונה – הוא ממהר לגנות ולהכפיש את חיילי צה"ל בחברון. קודם כל בואו נבדוק מה היה שם".

על השעיית הלוחם בחברון אמר בן גביר: "אם הייתי במקום הרמטכ"ל – הייתי סופר עד עשר ולא ממהר להשעות, בטח לא את הבחור שאמר להם 'בן גביר', בשביל זה להשעות?"

בתגובה לדבריו של בר לב כתב אלדד יניב:

"כעסנו על נתניהו שחפף את בנט 8 דקות בערך.
תעשה לבנגביר חפיפה כמו שצריך. בנגביר אמר אצל ינון ובן שישמח לחפיפה מלאה.
לפחות בפרידה שלך תתנהל 10+
המשרד לבטפ הוא לא עסק של אבא שלך.
היית שר כושל ולא מעט בשל חוסר תפקודך – בנגביר הגיע לגודל שהגיע כי אבדה תחושת הביטחון בכל הארץ."

עוד מרחבי הרשת

>
s