איתמר פליישמן זועם: "מה שהוא אמר זה להצדיק את השבעה באוקטובר"

איתמר פליישמן זועם: "מה שהוא אמר זה להצדיק את השבעה באוקטובר"

איתמר פליישמן
צילום מסך מתוך 'הפטריוטים' – עכשיו 14

סוגיית העלייה להר הבית | שר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון  תקף אתמול (ראשון) את השרים בן גביר וסמוטריץ' ואמר כי העילה העיקרית למתקפת 7.10 – ההסלמה שהובילו בהר הבית ובאיו״ש.

בחשבון ה-X שלו כתב יעלון: "השרים השפויים בקבינט וראשי מערכת הביטחון, בבואכם לדון בהר הבית ברמדאן, זכרו: את שעולה מהמסמכים שנתפסו במנהרה בחאן יונס, המצביעים על הסיבה והעילה העיקרית להחלטת חמאס לצאת למתקפת 7.10 – ההסלמה שהובילו בן גביר וסמוטריץ׳ בהר הבית ובאיו״ש; את תפיסת ״העליונות היהודית״ של רבם של השניים, שהיה רבה של המחתרת היהודית, שהתכוונה לפוצץ את מסגד ׳כיפת הסלע׳, כדי להצית את ״מלחמת גוג ומגוג״; היה רבו של רוצח 29 מתפללים מוסלמים במערת המכפלה.

והוסיף: "שני הפירומנים המשיחיים כבר תרמו את תרומתם המכרעת לטבח ה-7.10, כי השרדותו של אחראי העל למחדל תלויה בהם. אל תתנו לו ולהם להמשיך בהסלמה, בשל התנהלות חסרת אחריות!"

שדרן הרדיו והפאנליסט, איתמר פליישמן, תקף בתגובה בתכנית 'הפטריוטים' – עכשיו 14, את דבריו של יעלון: "זה להצדיק את השבעה באוקטובר. המלחמה היא על הר הבית, החמאס קרא לה מלחמת 'מבול אל-אקצא'. ומי שמתכחש לזה, מהר מאוד יגיע להצדקה של למה החמאס עשה את זה"

עוד מרחבי הרשת

>
s