אילה חסון לארגמני: "התעלמי מחלאות האדם שמעזים לתקוף אותך"

אילה חסון לארגמני: "התעלמי מחלאות האדם שמעזים לתקוף אותך"

נועה ארגמני
צילום מסך: דוברות מטה משפחות החטופים

בשל הצטרפותה למשלחת ראש הממשלה נתניהו לארה"ב, מתקפה ברשת על נועה ארגמני ששוחררה משבי חמאס ואביה יעקב.

העיתונאי ואיש השמאל אורי משגב כתב: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאיתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא היתה כמותה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

העיתונאי הותיק דן מרגלית: "מצטרף לאורי משגב, חרפה לנועה ארגמני ולאביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון".

העיתונאית והמגישה אילה חסון הגיבה: "נועה ארגמני יקרה, את לא לבד. מחזקת אותך. חווית גיהנום בשבי חמאס. ספרי על כך לעולם שכבר הספיק לשכוח. ספרי לעולם שיש עוד כמוך שם בשבי. התעלמי מחלאות האדם חסרי החמלה שמעזים לתקוף אותך. מחבקת אותך נועה".

העיתונאי והמגיש ירון אברהם כתב בחשבון ה -X שלו: "רגע אחרי הנחיתה התחזקה דעתי לגבי הצטרפות משפחות החטופים לטיסה. הן רואות רק דבר אחד מול העיניים: החזרת יקיריהן. כל הקשקושים על יח"צ לנתניהו טובים לטוויטר. באמת של החיים, אסתי יהלומי ושלי שם טוב מוכנות להרחיק עד הירח ונועה ארגמני מוכנה לעשות כל שביכולתה כדי שהיתר יחזרו. הניחו להן".

השר עמיחי שיקלי (הליכוד) כתב: "246 ימים בשבי חמאס, בן זוג שעודנו חטוף בעזה אבינתן אור, אמא שנפטרה לפני פחות מחודש ממחלה קשה, אבל הכתבים של הארץ חושבים שהם במקום לחלק למשפחת ארגמני ציונים.

בור ללא תחתית של רוע לב שנאת חינם ואטימות. בושה שלא הייתה כמוה".

עוד מרחבי הרשת

>
s