איילת שקד: "אני מקווה שהממשלה הנכנסת תמשיך בקו הזה"

איילת שקד: "אני מקווה שהממשלה הנכנסת תמשיך בקו הזה"

איילת שקד

עמית סגל מפרסם כי המחבל סלאח חומרי גורש הבוקר לצרפת בעקבות החלטת שרת הפנים היוצאת איילת שקד ששללה את תושבותו בישראל לפני כשבועיים.

*בהוראת השרה שקד: גורש הבוקר מישראל המחבל סאלח חמורי*

המחבל סלאח חמורי גורש הבוקר (יום א׳ 18.12 בשעה 06:00) לצרפת בעקבות החלטת שרת הפנים, איילת שקד, לשלול את תושבותו בישראל לפני כשבועיים.

צלאח חמורי הוא אזרח צרפתי ותושב קבע בישראל, יליד 1985. הוא נולד בכפר עקב שבאזור ירושלים, ופועל מזה שנים רבות בשורות ארגון הטרור הפלסטיני "החזית העממית" (PFLP). במהלך חייו ארגן, הסית ותכנן לבצע פיגועים בעצמו ועבור הארגון כנגד אזרחים ודמויות בולטות בישראל. לאור מעורבותו המתמשכת בארגון הטרור, נעצר חמורי מספר פעמים במעצר מנהלי.

הגירוש היום הינו סופו של תהליך בו על רקע מעורבותו של חמורי בפעילות טרור, נשללה תושבותו.

ההרחקה התבצעה על ידי נציגי מינהל אכיפה וזרים ברשות האוכלוסין וההגירה שילוו אותו עד לצרפת, שם ממתינים לו אישתו וילדיו.

*שרת הפנים, איילת שקד:*
״היום בשעה טובה מוצה הדין עם הטרוריסט סאלח חמורי והוא גורש מישראל.
מדובר בתהליך ארוך וממושך וזה הישג אדיר שרגע לפני סיום תפקידי הצלחתי להביא לגירושו, בכלים שעמדו לרשותי, ולקדם את המאבק בטרור. אני מקווה שהממשלה הנכנסת תמשיך בקו הזה ותגרש מחבלים מישראל״.

שקד כתבה בטוויטר שלה: "לאחר שהחלטתי לשלול את תושבותו של המחבל סלאח חמורי, הוריתי על הרחקתו המיידית מהארץ. היום לפנות בוקר הושלם התהליך הארוך והוא גורש לצרפת.

אין סיבה שמחבלים כמו חמורי ודומיו, שכל מטרתם היא פגיעה ביהודים ובמדינת ישראל יהיו בעלי מעמד בישראל וישהו בארץ כאשר יש להם אזרחות נוספת."

עוד מרחבי הרשת

>
s