אורן דוברונסקי קורא לניצחון: "להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר"

אורן דוברונסקי קורא לניצחון: "להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר"

אורן דוברונסקי
צילום מסך ערוץ 12

איש העסקים ופאנליסט התוכנית 'הכרישים' בערוץ 12, אורן דוברונסקי, קורא להיכנס לרפיח ולנצח את ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

בדף הפייסבוק שלו כתב: "ישראל, הקבינט, צה״ל, מפקדיו וחייליו: כל הרשעים מנסים לעשות הכל כדי שלא ניכנס לרפיח. מהסטודנטים ״האידיוטים השימושיים״ באוניברסיטאות בארה״ב, המימשל הרופס האמריקאי שרק רוצה לפייס את האיראנים בכל מחיר, האיראנים ושלוחיהם שלא רוצים לאבד את הנכס שנקרא חמאס, אלה שצועקים ״עיסקה עכשיו״ (בכל מחיר) ועד הקיצוניים ביננו שמוכנים להפסיד את המלחמה רק כדי לא לתת לביבי קרדיט, הם כולם מעלים את הווליום למקסימום כדי להפעיל לחץ לא להיכנס לרפיח. ולכן זה כלכך ברור שחייבים להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר. האם נצליח להרוג את כל החמאסניקים, כניראה שלא אבל נחסל רבים מאוד והפעם גם מהשכבה המפקדת שלהם.

אנחנו חייבים זאת לזכר כל מי שנרצח בשביעי באוקטובר ולזכרם של כל החיילים הקדושים שלנו שהקריבו את חייהם במלחמה עד כה. עצירה תהיה ביזוי של כל מה שהקריבו. "אֶרְדְּפָה אֹיְבַי וָאַשְׁמִידֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלותם"

בנוסף לחיסול פלוגות החמאס, רפיח צריכה להיראות כמו שאר האזורים ש״ניקינו״ בעזה, חורבה מוחלטת. העזתים צריכים לזכור את המלחמה הזו כ״נכבה השנייה״ שלהם ולצרוב בתודעתם הקולקטיבית את המשמעויות של: (א) מה קורה למי שטובח ביהוד (ב) מה קורה שבוחרים באירגון טרור קיצוני כמו חמאס למשול. הנה תיראו את חייהם הטובים של הפלסטינים בגדה יחסית לסבל שלכם בעזה.

מפקדי צה״ל, תתעלמו מרעשי הרקע החיצוניים ותפעלו בכח החזק ביותר עד כה. עוד יותר חזק מאשר פעלתם בשאר הגזרות. שימרו על חיי החיילים שלנו כמה שניתן. כשיש התלבטות בין סיכון חיילינו או האוכלוסייה בעזה לא צריך לחשוב פעמיים. בטחון חיילינו קודמים לכל. האוכלוסייה הפלסטינית לא צריכה בכלל להיות באזורי הקרבות ואם היא בוחרת להישאר בניגוד להוראות אז היא זאת שמתאבדת. כשיש אפשרות להפציץ מהאוויר עשו זאת כמה שיותר!

לגבי חטופינו היקרים: (א) קרוב לוודאי שהם שמורים במנהרות כקלף היקר ביותר לביטחון צמרת החמאס ולכן אין דאגה לפגוע בהם מעל פני השטח. צריך לפעול בעוצמה כאילו אין לנו שם חטופים. (ב) את המלחמה הזאת צריך לנצח בכל מחיר ואת חמאס להשמיד עד אחרון מפקדיו וחייליו, גם תוך כדי סיכון שחלק מהחטופים לא יחזרו.

אין מה לעשות. זה נורא כואב אבל ככה זה במלחמה. ניצחון החמאס היא המטרה העליונה. (ג) באופן שנישמע פרדוקסאלי, אני מאמין שהסיכוי הטוב ביותר להחזיר חטופים היא דרך מבצע צבאי מטורף ולא מתפשר. רק כשראשי החמאס ירגישו שהחרב על צווארם ממש ממש, הם יעשו משא ומתן אמיתי להחזרת החטופים, עד אז הם משחקים איתנו. חיילים יקרים שלנו, תנו לי לברך אתכם בברכה: שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֵיכֶם אַל יֵרַךְ לְבַבְכֶם אַל תִּירְאוּ וְאַל תַּחְפְּזוּ וְאַל תַּעַרְצוּ מִפְּנֵיהֶם. כִּי ה' אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".

עוד מרחבי הרשת

>
s