קרן מרציאנו, מגישת "תכנית חיסכון" בערוץ 12, שאלה אתמול (שני) את הבעלים של רשת הסושיות ג'פאניקה, ברק אברמוב, לגבי עליית המחירים של הרשת למרות הבטחות בעבר שלא יעשה זאת.
התגובה שלו השאירה אותה בהלם.
"אנחנו לא רושמים רווח כזה גדול כדי להוריד מחירים, אבל בואי נבדוק את קשת הגדולה שלכם או את המתחרים שלכם כמה זמן האוויר שלכם עלה בארבע השנים האחרונות כשאנחנו רוצים לבוא ולפרסם אצלכם?".
"אצלכם הרבה יותר, אתם מדברים על השקל שעלו מבחינתנו ולא מדברים על עליית המחירים שלכם לצרכנים שרוצים לפרסם אצלכם, למה אתם לא עושים תחקיר על זה".
מרציאנו אמרה בתגובה: "מה זה קשור? איך זה קשור למחירים שאתה העלית אחרי שהבטחת לא להעלות?".
קטע מעניין אתמול מתוכנית חיסכון: בעלי ג׳פניקה מנסה להסביר את עליית המחירים ברשת שלו, אחרי שהתחייב שלא להעלות – ומחזיר למרציאנו באותו מטבע: ״אז למה קשת העלו את מחירי הפרסום״? pic.twitter.com/nWwOmKl8m9
— David (Mizrahy) Verthaim (@dverthaim) January 4, 2022
עורכת הדין כנרת בראשי כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בזמן שתוכנית חיסכון עושה נו נו נו לרשתות על עליית מחירים, קרן מרציאנו בחרה ללעוג לברק אברמוב, בעלי ג'פניקה ששאל אותה איך היא מסבירה את עליית מחירי הפרסום בערוץ 12 (הוצאה שמתגלגלת על הלקוח) ואמרה לו "מקווה שהסלטים במסעדה שלך טעימים יותר".
כך רבותיי נראית תצוגת אופנה של המותג "צביעות"
בזמן שתוכנית חיסכון עושה נו נו נו לרשתות על עליית מחירים, @KerenMarc
בחרה ללעוג לברק אברמוב, בעלי ג'פניקה ששאל אותה איך היא מסבירה את עליית מחירי הפרסום בערוץ12,(הוצאה שמתגלגלת על הלקוח) ואמרה לו"מקווה שהסלטים במסעדה שלך טעימים יותר"כך רבותיי נראת תצוגת אופנה של המותג "צביעות"
— Kinneret Barashi כנרת בראשי (@BarashiKinneret) January 3, 2022