אוזניות הספורט שהכי אהבנו בשנת 2022

אוזניות הספורט שהכי אהבנו בשנת 2022

אוזניות ספורט מומלצות

עבור הרבה אנשים, מוזיקה היא חלק קריטי בכל אימון או פעילות גופנית אחרת. היא יכולה לעזור לכם לשמור על מוטיבציה ולכוון את העולם שסביבכם כך שתוכלו להתמקד במה שחשוב, וכשזה מגיע להזזת הגוף – אנחנו לגמרי זקוקים לדחיפה מוזיקלית! ואם אתם לא מתכוונים לסחוב רמקול בלוטות' לחדר הכושר או בטיילת השכונתית, אתם כנראה הולכים לרצות זוג אוזניות מתאימות לאימון ופעילות גופנית. עם תכונות כמו עמידות בזיעה, ביטול רעשים ועוד – אוזניות מסוימות בהחלט מתאימות יותר לאימון לעומת אחרות. אבל עם כל כך הרבה דגמים שונים בשוק, זה יכול להיות קשה ומבלבל להחליט איזה זוג הכי מתאים לכם

אז הנה כמה מהאוזניות הספורט הטובות ביותר לאימונים ולריצה לשנת 2022

אוזניות האימון הטובות ביותר הן אלחוטית – כך שאין כבל שעלול להיתפס או להגביל את התנועה שלכם. הם יצטרכו להתאים לגודל ומבנה האוזניים שלכם בצורה מספיק נוחה כך שהם לא יפלו במהלך האימון, אבל גם לא כל כך חזק עד שהם יכאיבו או ילחצו על מפתח האוזן שלכם.

איכות הסאונד היא כמובן גם גורם לא פחות חשוב, אבל תצטרכו גם לשקול עמידות בפני מים וזיעה. ואם אתם בוחרים באוזניות עם יכולת של ביטול רעשים, אולי תרצו כאלה עם מצב שמאפשר שקיפות ופתח לכניסת צלילים מסוימים, כך שתוכלו לשמוע את העולם שסביבכם מטעמי בטיחות.

כדי לענות על כל הצרכים שלכם, כללנו ברשימה שלהלן כל מיני סוגי אוזניות, לכל זוג יש איכותיות שונות וסטייל ייחודי.

אוזניות ריצה הכי טובות בשנת 2022
צילום: depositphotos

אז קבלו את אוזניות הספורט האיכותיות והמתקדמות ביותר לשנת 2022

  1. Beats Fit Pro

האוזניות היומיומיות הטובות ביותר לשימוש ספורטיבי!

עמיד במים? כן  (דירוג IPX4 – עמיד בפני התזה).

האוזניות הללו יצאו בעקבות הדור השלישי של ה-AirPods, לאפל יש עוד סט חדש של אוזניות, אבל הפעם הן מגיעות מחברת האודיו בת שלה, Beast. מבחינה טכנית ה- Beats Fit Pro החדשים בנויים על אותה טכנולוגיה כמו ה- AirPods Pro. אבל בניגוד ל- Studio Buds הקודמים והפחות יקרים של Beats , ה- Beats Fit Pro כוללים את שבב ה- H1 של אפל, מה שאומר שהם מכילים את רוב התכונות של AirPods Pro, כולל ביטול רעשים אקטיביים, שמיעת אודיו מרחבי ו-Adaptive EQ.

היינו מעיזים לקרוא להם AirPods הספורט שתמיד רציתם. ועבור אנשים מסוימים, הם עשויים פשוט להיות טובים יותר מה-AirPods Pro. אז אם לא הנבתם עד עכשיו, הם לגמרי שווים את המחיר!

 מכמה כסף תצטרכו להיפרד? ובכן, זה די תלוי מאיפה תבחרו לרכוש אותן.

 

  1. אוזניות Bose Sport

צלילים איכותיים, התאמה מאובטחת!

עמיד במים? כן  (דירוג IPX4 – עמיד בפני התזה)

גם אוזניות ה-QuietComfort וגם אוזניות הספורט של Bose מציעות לנו אוזניות אימון טובות מאוד, הודות לקצות ה-StayHear Max ולהתאמה המאובטחת שלהן. פה מדובר באוזניות ספורט קומפקטיות וקלות יותר וגם קצת יותר זולות.

יש להן דירוג עמידות IPX4 זהה לאוזניות QuietComfort המצוינות, והן מצוידות ב-Bluetooth 5.1 והן גם חולקות אסתטיקה עיצובית דומה עם שלוש אפשרויות צבע זמינות. בניגוד לאחיותיהן, אין להן ביטול רעשים אקטיבי, וחיי סוללה קצרים יותר – 5 שעות במקום 6 – וגם להן טעינה אלחוטית כן, אלו כמה חסרונות די בולטים, אבל עדיין אי אפשר לקחת מהן את האיכותיות שהן מציעות. למרות שהן קצת יבלטו החוצה מהאוזניים שלכם, הן עדיין קטנות וקלות יותר מהאוזניות של QuietComfort והמארז שלהן קטן בכ-30% עד 40%. המארז עדיין לא קטן כמו המארזים של מתחרים כמו AirPods Pro, Samsung Galaxy Buds Plus ו- Jabra Elite Active 75t, אבל הוא מרגיש קומפקטי למדי. אם אתם מתחברים לדגם, לדעתנו הן שוות את המחיר.

 מכמה כסף תצטרכו להיפרד? ובכן, זה די תלוי מאיפה תבחרו לרכוש אותן.

  • 179 דולר י אצל Bose
  • 180 דולר ב-Target
  • 149 דולר באמזון

 

 

צילום: depositphotos
  1. Jaybird Vista 2

מוכנים לאוזניות האימון הטובות ביותר? והן גם בעלות התאמה מאובטחת!

עמיד במים? כן (דירוג IPX68 – עמיד בפני אבק ועמיד לחלוטין למים)

אוזניות הספורט של Vista של Jaybird פופולריות בזכות ההתאמה המאובטחת שלהן, בסאונד לא רע בכלל ובעמידות שלהן. הן מככבות ברשימת אוזניות האימון הטובות ביותר ואוזניות הריצה הטובות ביותר מאז 2019, ואנחנו חייבים להגיד שהן הגיעו לשם בזכות ולא בצדק. כעת ה-Vista 2, מציעות גרסה משודרגת יותר הכוללת עיצוב דומה, אבל במחיר קצת יותר גבוה.

הן מגיעות עם כמה שדרוגים מרכזיים שחסרים באוזניות המקוריות כמו, ביטול רעשים אקטיבי ומצב שקיפות בשם SurroundSense, המאפשר לשמוע את העולם החיצון תוך כדי וזה מאפיין בטיחות חשוב לרצים ולרוכבי האופנועים.

לאוזניות החדשות יש עיצוב די זהה לאוזניות המקוריות. עם זאת, ג'ייבירד הוסיפה מעט בד לחלק החיצוני של האוזניות, מה שעוזר להפחית את רעשי הרוח (חשבו על הבד כעל סוג של מנחת). יש גם חיישן זיהוי אוזניים, כך שהמוזיקה שלכם מושהית אוטומטית כשאתם מוציאים אותן מהאוזניים. כן, זה בערך התגשמות החלומות שלנו!

לאוזניות ה- Vista 2 יש דירוג עמידות למים IPX68, מה שאומר שהם גם עמידים בפני אבק וגם עמידים למים לחלוטין! ג'ייבירד אומרים שהם גם עמידים בפני זיעה, ריסוק ונפילות! והמארז הקומפקטי עמיד בפני התזות ועמיד בפני אבק, עם דירוג IP54. טוב, שמישהו יצבוט אותנו לוודא שזה לא חלום!

אך לצד היתרונות האדירים יש גם כמה חסרונות, טוב כנראה שאי אפשר להיות מושלמים בהכול – אנחנו מתכוונים לאיכות הסאונד. ובכן, הן יישמעו די טוב ברגע שתכוונו את הגדרות ה-EQ לפי הטעם שלכם, אבל בסופו של יום, איכות הסאונד שלהן לא ממש מגיעה לרמה של כמה אוזניות פרימיום אחרות הנמצאות באותו טווח המחירים. ביטול הרעשים, מצב השקיפות והשיחות הקוליות שלהם טובים, אם כי לא ברמה שתפיל אתכם מהכיסא (ה-AirPods מתפקדים טוב יותר בכל הפרמטרים הללו). אבל לצד החסרונות הן עדיין מביאות תוצאות מרשימות בסך הכללי שלהן.

מכמה כסף תצטרכו להיפרד? ובכן זה די תלוי מאיפה תבחרו לרכוש אותן.

  • 148 דולר באמזון
  • 149 דולר בבסט ביי
  • 150 דולר בוולמארט

 

אוזניות ספורט הכי טובות
צילום: depositphotos

 

  1. Skullcandy Push Active

אחת מהאלטרנטיבות המוצלחות ביותר ובמחיר שווה לכל כיס!

עמיד במים? כן, (עמיד בפני התזה IP55)

עם כל כך הרבה אוזניות חדשות שמתפרסמות על בסיס שבועי, לחברות יש חיים לא קלים כלל כשזה מגיע ללבדל ולייחד את המוצרים שלהן בשוק. ה- Skullcandy עושים ניסיון בתקווה שהפלטפורמה הקולית החדשה שלה, Skull-iQ Smart Feature Technology, תעשה בדיוק את זה. בדומה לתכונת "Hey Siri" של Apple AirPods, הגרסה של Skullcandy מאפשרת לומר "Hey, Skullcandy" כדי להנפיק פקודות קוליות ללא ידיים ומבלי לגעת בלחצן, זה די מגניב אנחנו מודים.

עם עיצוב חביב ביותר, האוזניות הללו הן בעצם גרסה זולה יותר של Beats Powerbeats Pro והן למעשה מתאימות לסוג האוזניים הסטנדרטי מעט יותר מאשר Powerbeats Pro.

אוזניות Push Active True מצוידות ב-Bluetooth 5.2, עמידות בפני התזה IP55, בעלות טכנולוגיית Tile Finding מובנית, ומדורגות עד 10 שעות של חיי סוללה בטעינה בודדת ברמות עוצמת קול מתונות.

מכמה כסף תצטרכו להיפרד? ובכן זה די תלוי מאיפה תבחרו לרכוש אותן.

אוזניות ריצה מומלצות
צילום: depositphotos

לסיכום

אנחנו חיים רק פעם אחת – ויש דברים שהחווית השימוש שהם לחלוטין שווה את מחיר ההשקעה, ואוזניות איכותיות זה בהחלט בין הדברים הנחוצים ביותר.

עוד מרחבי הרשת

>
s