אביגדור ליברמן תוקף – "הם פוגעים ביהדות יותר מכל שונאי ישראל"

אביגדור ליברמן תוקף – "הם פוגעים ביהדות יותר מכל שונאי ישראל"

אביגדור ליברמן
צילום: shutterstock.com/ By Roman Yanushevsky

יום הכיפורים 2023 | ח”כ אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (שלישי) בראיון ברדיו 103FM לעימותים ולהפסקת התפילות בתל אביב על ידי מפגינים שמחו על הפרדה מגדרית במרחב הציבורי – "לקחת את היום הכי קדוש ביהדות ולהפוך אותו ליום מריבה – רק נתניהו יכול והממשלה המשיחית שלו. זו פרובוקציה ברורה. רוצים להתפלל בהפרדה? יש מספיק בתי כנסת בתל אביב".

על ארגון 'ראש יהודי' אמר ליברמן – "זה לא ראש יהודי, זה ראש אנטי יהודי. יש פה מתקפה על הציבור החילוני. חוץ מפנאטיות שום דבר לא מנחה אותם. מבחינתם אם אתה יהודי חילוני, אתה לא קיים. הם פוגעים ביהדות יותר מכל שונאי ישראל".

על האפשרות לממשלת אחדות אמר: "נתניהו חייב את ההסתה בכיכר דיזנגוף כדי להסיח את הדעת מהכישלונות של הממשלה שלו. הוא מוכן להשאיר אדמה חרוכה, העיקר שהוא יהיה בשלטון. אין פה עם מי לדבר, לא ממשלת אחדות ולא ממשלת חירום".

על המצב הביטחוני: "מדובר בממשלה הכי כושלת בהתייחסות לטרור. אתה לא יכול כל הזמן להתקפל מול חמאס. צריך לייצר משוואה אחרת, אין יותר העברת כסף, אין כניסת מלט, להדק את הפיקוח על המעברים. ולהחזיר את הסיכולים הממוקדים".

על הנורמליזציה המסתמנת עם סעודיה והדרישה הסעודית לגרעין אזרחי אמר: "לו זה היה הפוך, ונתניהו היה באופוזיציה וממשלת השינוי הייתה מביאה את אותו הסכם, הוא היה מאשים אותה בבגידה. אני בעד הסכם, אך לא במחיר של נשק גרעיני".

עוד מרחבי הרשת

>
s