תגובות לתאונה של בן גביר | גוטליב: "יש אנשים רשעים וערלי לב. אין לתאר"

תגובות לתאונה של בן גביר | גוטליב: "יש אנשים רשעים וערלי לב. אין לתאר"

צילום מסך

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) התאשפז בבית החולים בעקבות תאונת הדרכים שעבר שלשום (שישי) ברמלה. ברשתות החברתיות איחלו לשר החלמה מהירה לצד תגובות מגעילות שעוררו סערה ברשת כמו הציוץ של ניצב בדימוס אריה עמית.

השר עמיחי אליהו: "‏אלו האנשים שחיבקו את ערפאת; שדאגו לתנאים ולזכויות אזרח למחבלים ביטחוניים ושמחו כשסינוואר קיבל טיפול רפואי בבית חולים. קשה לעכל שתועבה כמותם היא חלק מהעם שלנו. יש דין ויש דיין. שבוע טוב. אני בדרכי לאחל רפואה שלמה לשר בן גביר בשם הציבור השפוי והנאור במדינת ישראל".

חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) כתבה בחשבון ה -X שלה: "השר איתמר בן גביר שיכול ללמד הרבה מאיתנו היצמדות לערכי ימין ולהתחייבות לבוחרים, נפצע לצערי בתאונה. במקום לאחל לו בריאות איתנה עוסקים בעבר התעבורתי שלו ויש אנשים רשעים וערלי לב במיוחד כמו איש המשטרה לשעבר אריה עמית שהתבאס על אלוקים שעשה רק חצי עבודה. אין לתאר.

איתמר חברי ה׳ ישמורך מכל רע. אתה אכן נתון בסיכון ובאיומים כל הזמן. גם רכבי בעלי תפקיד שלא מאויימים כמוך נוסעים באדום תוך שמירה על זהירות. ברוך ה׳ שגמלך כל טוב. אתה כאן להמשיך לייצג את בוחריך למגינת לב התקשורת השמאלנית שמעבירה אותך תחת מכבש דמוניזציה. זה אומר שאתה עושה את עבודתך ושאתה ימני".

עוד מרחבי הרשת

>
s