ציון נאנוס זועם: "איזה ערבי לגיטימי בעינכם? רק יוסף חדאד?"

ציון נאנוס זועם: "איזה ערבי לגיטימי בעינכם? רק יוסף חדאד?"

ציון נאנוס
צילום: מתוך הטוויטר של ציון נאנוס

נרמין סבע אשתו של שחקן מכבי חיפה דיא סבע העלתה בתחילת המלחמה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה עם התייחסות ישירה לתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה: "צריך להגיד את זה, גם בעזה יש ילדים – וכבר 800 מתו בעזה מההפצצות שלנו" כתבה נרמין והוסיפה: "אנחנו חייבים לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת. אין הבדל בין ילד לילד."

הדברים של נרמין עוררו זעם בקרב שחקני והנהלת מועדון הכדורגל מכבי חיפה וחלק מאוהדי הקבוצה דרשו לזרוק את השחקן דיא דסע מהקבוצה.

יניב קטן, שחקן וקפטן העבר בקבוצה אמר בתוכניתו ב"רדיו חיפה": "קראתי את הפוסט של אשתו של סבע, זה גועל נפש אחד גדול. מה שכתבה זה זוועתי, היא לא הייתה כותבת את זה ללא הסכמתו של סבע. אני מציין את דעתי האישית בלבד – לא הייתי נותן לו יותר לעולם ללבוש את החולצה של מכבי חיפה. סבע, סע לטורקיה או לקטאר, יקבלו אותך שם בברכה, אני גם אקנה לך את כרטיס הטיסה. לא אהבתי את המילים".

השחקן עצמו מיהר להגיב לסערת הסטורי של אשתו: "לא ידעתי מה היא מעלה, כשראיתי דרשתי שתמחק, היא טעתה ואני מצטער על זה. יש לה חולשה לילדים קטנים וזה בא רק מאנושיות"

מי שלא אהב את התנהלות המועדון היה העיתונאי ושדרן הספורט לשעבר, ציון נאנוס שכתב בחשבון ה – X שלו (לשעבר טוויטר): "מכבי חיפה לקחה את אצילי אחרי פרשת הקטינות כי הרי התיק נסגר ולא עמד לדין. אבל כשאשתו (אשתו!) של דיא סבע כתבה פוסט והזכירה שמתים ילדים גם בעזה במלחמה הזאת (פוסט לגיטימי גם אם אין לנו סבלנות להקשיב כרגע)- הקבוצה שהיתה הסמל לדו קיום, החליטה שסבע, שאגב הגיע בימי המלחמה לשמח ילדים מפונים מעוטף וגינה מפורשות את הטבח, לא יהיה בסגל הקבוצה ומדליפה שהוא בדרך החוצה מהקבוצה."

נאנוס הוסיף: "בגלל פוסט של אשתו, שניסה להסביר. יש כאן 20 אחוז מהאזרחים שהם ערבים-פלסטינים. אם אין לנו סבלנות לאנשים כמו סבע- איזה ערבי לגיטימי בעינכם? רק יוסף חדאד? איזה עתיד אתם חושבים שיהיה פה?"

עוד מרחבי הרשת

>
s