סמוטריץ': "התיישבות יוצרת ביטחון" • בן ארי: "זו עוד קונספציה שקרסה ב- 7/10"

סמוטריץ': "התיישבות יוצרת ביטחון" • בן ארי: "זו עוד קונספציה שקרסה ב- 7/10"

בצלאל סמוטריץ' ומירב בן ארי
צילום מסך כאן 11 | אולפן YNET | עריכה ניזודסק

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר השיכון יצחק גולדקנופף, קיימו אתמול (ראשון) מסיבת עיתונאים במהלכה שאלה כתבת כאן חדשות על השתתפותו בכנס לחזרה להתיישבות בעזה: "מי יאבטח את אותם יישובים של התיישבות עתידית בעזה? האם תהיה פה היסטוריה ואתה תקרא לבחורי הישיבות להתגייס לצה"ל ולאבטח את אותם יישובים?"

סמוטריץ' השיב: "התיישבות יוצרת ביטחון. חיילים לא שומרים על מתיישבים, המתיישבים הם רצועת הביטחון של מדינת ישראל. ראינו שכשאין מתיישבים, יש טבח של 7 באוקטובר"

חברת הכנסת, מירב בן ארי כתבה בתגובה: "התיישבות לא יוצרת בטחון, זו עוד קונספציה שקרסה ב7.10. הצבה של תושבים בישובים על הגבול, עלתה בחייהם של 1200 בני אדם ובחטיפתם של יותר מ-200.

חיילים ששומרים על הגבולות נותנים בטחון לתושבים, אם תוציא את כל החיילים מההתנחלויות, ספק אם יוכלו להמשיך לחיות שם יום אחד. תושבים נטבחו בבתים שלהם, בקיבוצים, בשדרות, באופקים, במסיבה, כי המדינה הפקירה אותם כשהחליטה לצמצם כוחות בדרום ולתגבר כוחות באיו"ש.

בן ארי הוסיפה: "זו המציאות שהממשלה הגרועה הזו יצרה וכעת היא גם מתדרכת נגד החטופים. כלומר לא מספיק ההפקרה הנוראית שלהם, עכשיו החטופים גם אשמים במצבם ומסכנים את תוצאות המלחמה. באמת שאי אפשר להמציא ממשלה כזו גרועה. אי אפשר."

עוד מרחבי הרשת

>
s