משחקי קופסא מומלצים ביותר להתפתחות ילדכם

משחקי קופסא מומלצים ביותר להתפתחות ילדכם

משחקי קופסא מומלצים_640x429

כהורים, הרצון העיקרי שלנו הוא לדאוג להתפתחות בריאה של הילדים שלנו. זו אחת הסיבות שאנחנו דואגים לחשוף אותם לסוגים שונים של גירויים ופעילויות שיתמכו בצמיחה ובהתקדמות שלהם. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי כדי לעשות את זה, פשוט לתת להם לעשות את מה שהם הכי טובים בו, לשחק ולהנות עם משחקי קופסא מומלצים ! במסגרת מדור משפחה והורות שלנו ובכתבה הבאה נרכז את רשימת משחקי קופסא מומלצים שיעזרו לילדים שלכם לפתח מיומנויות חיים חשובות, בלי לוותר על ההנאה שמשחקים יכולים להעניק 🎲

תנו לילדים לשחק, והרבה

לא סתם אומרים שילדים הם השחקנים הטובים ביותר. כל הביולוגיה שלהם בנויה ומותאמת ללמידה תוך כדי משחק. משחקי קופסא מומלצים מהווים קרש קפיצה שיעזור לילדים שלכם לפתח את היכולות הקוגניטיביות והמוטוריות שלהם. הם כלי נהדר לפיתוח חשיבה אסטרטגית, תוך לימוד והתנסות של עבודה בצוות ומול יריבים למשחק.

עולם משחקי הקופסה הוא רחב, מגוון ומציע שלל נושאים ייחודיים. בהחלט ניתן ללכת לאיבוד בין אינסוף האפשרויות, כל משחק כולל מערכת חוקים שנועדה להוביל את השחקנים למטרה שונה וכמובן, פונה לגילאים מסוימים.

איך לבחור את משחק הקופסה המושלם?

במציאות של ימינו, המציעה מאות משחקים, כל אחד יותר צבעוני וצעקני מהאחר. האם הם באמת מציעים התפתחות ועניין לילד שלכם? בחירת המשחק הנכון יכולה לחסוך הרבה כסף (וגם מסעות שכנוע). וגם תמנע מהילד שלכם חווית תסכול מלשחק במשחק שאינו תואם את רמת ההתפתחות שלו.

  1. התאימו את המשחק לגיל הילד שלכם – לדוגמה, אם הילד שלכם בן 3, קרוב לוודאי שלא יתאים לו לשחק במשחק אסטרטגיה המיועד לילדים בני 8. שימו לב שאתם לא משליכים את הרצונות שלכם על הילדים באופן שעלול ליצור פערים התפתחותיים. המטרה לספק להם את מרחב בטוח ונעים להתפתח בו, בזמן שלהם וללא לחץ.

 

  1. הילד מגלה עניין בתחומי עניין מסוימים? לכו איתם אם הקטן שלכם ממש מתעניין בבעלי חיים, משחק הנוגע לעולם החיות יעודד אותו לבלות זמן רב בחקירה יצירתית ובריאה. אולי הילד שלכם התברך ברוח תחרותית ואתגרית, בחירה במשחקים שיבחרנו ויפתחו את רוח התחרותיות שלו, יכולים להיות בחירה נהדרת.

 

  1. שימו לב שהמשחק כולל את החלקים הנכונים – לפני בחירת המשחק, מומלץ לבדוק שהמשחק מיוצר מהחומרים הנכונים והמתאימים לגיל של הילד שלכם. אם מדובר בפעוטות, אולי כדאי שתכולת המשחק תכלול חלקי משחק גדולים ובאיכות טובה, הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה, זה שהמשחק ישבר או יתפרק בסביבת הקטנטנים היקרים שלנו.

הנה כמה דוגמאות למשחקי קופסה מומלצים

 1#תפוס ת'קשר

אם אתם מחפשים משחק שיתאים לחבורה של ילדים, יכניס להם קצת מתח, תחרותיות ומהירות – זה ה-דבר! החוקים די פשוטים, כל המשתתפים צריכים לנסות לתפוס את הכרטיסים בעזרת תופסני וואקום. האם ציינו שכולם משחקים בו זמנית? השחקן שיגלה כישורי מהירות וחדות ויצבור הכי הרבה קלפים, ינצח במשחק!

המשחק מתאים לשניים עד ארבעה שחקנים, מיועד לגילאי שמונה ומעלה.

קטגוריית המשחק: משחקי חברה לכל המשפחה

איך זה יעזור לילד שלכם? המשחק נהדר לפיתוח מיומנויות שונות כמו, תיאום בין העיניים לידיים, תגובתיות מהירה, חשיבה לוגית לפתרון בעיות וגם, למידה כיצד להפעיל כוח ואיך לעשות את זה בצורה מותאמת לסיטואציה.

2# מגנטים בצורות

משחק ההרכבה הפופולארי ביותר בישראל (חוץ מלגו 😉) הכולל חלקי מגנטים בצבעים וצורות שונים. הוא יעודד אתכם לבחון את גבולות הראייה התלת מימדית שלכם, המשחק מיועד לפעוטות וילדים קטנים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שהוא ימגנט גם את המבוגרים. אחד מהיתרונות הגדולים שלו הוא, שניתן לשחק בו שעות. לבד, עם חברים ועם ההורים ואין גבול למה שתוכלו ליצור אתו. מומלץ מאוד לילדים מגיל שנתיים ומעלה.

קטגוריית המשחק: משחק הרכבה לכל המשפחה

איך הוא יעזור לילד שלכם? משחק מעולה לפיתוח חשיבה יצירתית, דמיון, יכולת פתרון בעיות, וריכוז מוטוריקה עדינה, תיאום והבנת היחסים בין העיניים לידיים.

משחקי קופסא מומלצים לילדים_640x471

3# שחמט ודמקה

כחובבי משחקי קופסה, לא יכולנו לסיים את רשימת משחקים המעולה הזאת בלי להוסיף את צמד החמד הזה. הקלאסיקה של עולם משחקי החשיבה, אנחנו חושבים שזה חובה בכל בית בישראל (בלי להגזים). מדובר במשחק אסטרטגיה – לפעמים הוא מגיע עם שש-בש וזה בכלל חגיגה – הוותיק ביותר בתרבות המערבית. הוא יצריך מהילד שלכם (וממכם!) לחשוב מחוץ לקופסה, למצוא את התחכום גם במצבים המאתגרים ביותר.

הוא מתאים לילדים מגיל שש ומעלה ומיועד לשני שחקנים.

קטגוריית המשחק: משחקי אסטרטגיה לכל המשפחה.

איך זה יעזור לילד שלכם? שחמט וגם דמקה הם כלים מעולים ללימוד ופיתוח חשיבה אסטרטגית ולוגית. איך לקבל החלטות בצורה שקולה ולנוע בדרכים יצירתיות.

4#  Q-bitz לקטנטנים

משחק מדליק שיעזור לילדים שלכם לפתח את התפיסה החזותית שלכם, הנאה גדולה מובטחת! במשחק הקומפקטי הזה תקבלו סדרה של תבניות מגוונות, עליכם ליצור את תמונת התבנית בעזרת ארבע קוביות בלבד, הצלחתם? הכריזוQ-bitz ! זה אולי נשמע פשוט, אבל תאמינו לנו, אתם הולכים להתמכר (זה בריא).

המשחק מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה ומיועד לשניים עד ארבעה שחקנים.

קטגוריית המשחק: משחק תפיסה חזותית לכל המשפחה

איך זה יעזור לילד שלכם? המשחק נהדר לפיתוח תפיסה חזותית, שיפור הזיכרון, פיתוח חשיבה לוגית ויכולת לפתור בעיות.

5# ג'אנגל ספיד

אם הילדים שלכם ניחנו באנרגיות גבוהות, זה בדיוק המשחק שיעזור להם לפרוק אותן! כדי לשחק בו בהצלחה תצטרכו לגייס את מיטב כישורי זריזות הידיים והמחשבה שלכם. המשחק כולל סדרה של קלפים בעלי צורה וצבע שונים וכמובן הטוטם! (מוט עץ ייחודי) אחרי שחילקתם את הקלפים והצבתם את הטוטם במרכז, אתם יכולים להתחיל לשחק. כל שחקן חושף בתורו קלף, כאשר שני שחקנים חושפים קלפים דומים, על שני השחקנים לנסות לחטוף את הטוטם הכי מהר שאפשר. וכדי לאתגר קצת יותר, כל שחקן משחק רק עם יד אחת. השחקן שייפטר מכל הקלפים, ינצח!

המשחק מיועד לשניים עד שמונה שחקנים ומתאים מגיל שבע ומעלה.

קטגוריית המשחק: משחקי קלפים לכל המשפחה

איך זה יעזור לילד שלכם? המשחק נהדר לפריקת אנרגיה, פיתוח תשומת לב לפרטים הקטנים, תגובתיות מהירה, זיכרון וחדות.

6# מונופול

אין כמו לסיים רשימת משחקים מנצחת עם קלאסיקה שכמעט כולנו גדלנו עליה. מונופול זהו משחק קופסה שקצת מחקה את עולם עסקי הנדלן ששם בחוץ. אולי זאת הכנה טובה לימים שבהם הילדים שלכם יצטרכו גם הם לשחות במים הללו. על השחקנים להצליח (בעורמה, יש לציין) לרכוש את כל שטחי הנדל"ן השווים ביותר לגרום ליתר השחקנים לדרוך על השטח שלם וכמובן לשלם לכם דמי מעבר.

המשחק מתאים לשנים עד שישה שחקנים, ומתאים לילדים מגיל שמונה ומעלה.

קטגוריית המשחק: משחק אסטרטגיה לכל המשפחה.

איך זה יעזור לילד שלכם? המשחק נהדר לפיתוח חשיבה לוגית ואסטרטגית, יכולות שיתוף פעולה, חשיבה מורכבת הכולל ניתוח ופתרון בעיות.

כמה מילים לסיכום

משחקי קופסה זאת דרך נהדרת לאפשר לילדים לבלות זמן איכות עם עצמם, עם חברים ועם המשפחה. והכל תוך כדי פיתוח מיומנויות חיים חשובות, שיכולות להיטמע בתודעת הילדים רק דרך התנסות ומשחקיות. אנחנו ממליצים 😊 אל תוותרו התענוג שמשחק קופסה משובח יכול להציע לכם ולילדים שלכם.

עוד מרחבי הרשת

>
s