מני אסייג לזמר עידן עמדי: "אני חושב שעלה לך אחי"

מני אסייג לזמר עידן עמדי: "אני חושב שעלה לך אחי"

מני אסייג
צילום מסך

סערת הטקסים | הזמר עידן עמדי הגיש הצעת פשרה לשרה מירי רגב, שכללה הצעות לשינויים שיאפשרו קיום טקס זיכרון ממלכתי ל-7 באוקטובר.

התסריטאי והקומיקאי מני אסייג הביע התנגדות וכתב בחשבון ה -X שלו: "אהלן עידן עמדי אחינו: ראשית אני מאוד מחבב אותך ואתה אחלה גבר. שנית אני מאחל לך ולכל פצועי צה״ל רפואה שלמה ובריאות איתנה אמן. ואחרי שכתבתי את זה והתכוונתי לזה, אני אכתוב מה אני חושב על המהלכים האחרונים שלך: אני חושב שעלה לך אחי.

אני חושב שהאהדה והחיבוק החם והאוהב שקיבלת מכולנו קצת בלבלו אותך. האהדה אליך מתבטאת בקמפיינים עתירי ממון שאתה מקבל (באהבה), ובציבור גדול שמתכוון להגיע למופעים שלך. וזהו אחי. אתה אומנם אהוד על הציבור אבל אתה לא נבחר ציבור, ואין לך סיי יותר מלכל לוחם אחר שנפצע בקרב, וגם לא מאלה שלא נפצעו ברוך השם. אתה לא נשיא המדינה ולא נושא בתפקיד ציבורי וממלכתי, ולכן הצעות הפשרה שלך קצת פתטיות ומגוחכות.

בחרת לקחת צד מסוים ושנוי במחלוקת וכך יצאת מהקונצנזוס. תקבל בהבנה את הביקורת החריפה שאתה חוטף (כמובן להוציא את המקללים והמגדפים). יש מחירים נקובים לנקיטת עמדה, אגב מחירים הרבה יותר נמוכים באם היית משתתף בטקס הממלכתי. אז היית מוגדר אצלם כאויב, אצל אלה שהתמסרת להם.

אז עידן יקירי מומלץ לחזור למקום הצנוע שלך, ופחות לפלרטט עם אנרכיסטים אלטרנטיביים שלא סופרים את העם, כי טוב לעולם לא ייצא מהם. למדינת היהודים יש ממשלה נבחרת שאחראית על הטקסים הלאומיים, ורק בטקסים האלה אנחנו מכירים. בשורות טובות אמן".

עוד מרחבי הרשת

>
s